با مساعدت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛ جاده اصلی منطقه هشت بنگله مسجدسلیمان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: شنبه 20 دی 1399 | 08:57 ق.ظ
با مساعدت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛ جاده اصلی منطقه هشت بنگله مسجدسلیمان بازگشایی شد با همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و به کارگیری ماشین آلات و نیروی انسانی مدیریت خدمات این شرکت، جاده اصلی و پرتردد هشت بنگله به مرکز شهر بازگشایی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این جاده به علت حفاری کانال عمیق و انباشت نخاله های ایجاد شده توسط پیمانکار شرکت […]

با همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و به کارگیری ماشین آلات و نیروی انسانی مدیریت خدمات این شرکت، جاده اصلی و پرتردد هشت بنگله به مرکز شهر بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این جاده به علت حفاری کانال عمیق و انباشت نخاله های ایجاد شده توسط پیمانکار شرکت آب و فاضلاب و تعلل در بازسازی آن مسدود شده بود که با استفاده از ماشین آلات سنگین اداره ترابری و پشتیبانی پرسنل اداره خدمات مهندسی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان حجم عظیم خاک‌ها و مصالح جمع آوری و این مسیر بازگشایی شد.

این اقدام در راستای رضایت شهروندان و در راستای  عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صورت پذیرفت.

یادآور می‌شود در اسفند ماه سال گذشته نیز در جریان اجرای قطعه اول کانال جمع آوری فاضلاب شهری با مساعدت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قیر مناسب جهت ساخت آسفالت گرم تهیه و در اختیار مسئولین شهرداری برای روکش آسفالت قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار