​امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان:

با تلاش جوانان متخصص کشورمان خطاهای ایجاد شده در سیستم برق شرکت رفع و تولید آغاز شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 دی 1399 | 12:07 ب.ظ
با تلاش جوانان متخصص کشورمان خطاهای ایجاد شده در سیستم برق شرکت رفع و تولید آغاز شد با افت فشار گاز در کشور  و کاهش تولید برق نیروگاههای کشور در روزهای گذشته نوسانات برق سراسری باعث شد که علاوه بر مشترکان خانگی تعدادی از کارخانه های بزرگ سیستم برق خود دچار خطا و عیوب الکتریکی گردند. یکی از این کارخانه شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولید کننده ورق های عریض […]

با افت فشار گاز در کشور  و کاهش تولید برق نیروگاههای کشور در روزهای گذشته نوسانات برق سراسری باعث شد که علاوه بر مشترکان خانگی تعدادی از کارخانه های بزرگ سیستم برق خود دچار خطا و عیوب الکتریکی گردند. یکی از این کارخانه شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولید کننده ورق های عریض خاورمیانه می باشد که بدلیل تکنولوژی بالای خط تولید و اتوماسیون سطح ۳ آن نوسانات برق می تواند به خط تولید آسیب برساند.

مهندس ابراهیمی در رابطه با رفع مشکل ایجاد شده در خط تولید گفت : به دلیل فناوری بالای بخش های مکانیکی و برق و با توجه به تحریم های ظالمانه ای که از سوی دشمن روبرو هستیم تامین قطعات یدکی و خدمات آموزشی و مشاوره ای در بعضی از سیستم های کارخانه با مشکل روبرو بوده است و اساسا در تمام شرکت های مشابه فولاد اکسین در سایر کشورهای جهان سالها تحت نظر سازنده های اصلی و با حضور کارشناسان و مشاوران شرکت مادر فعالیت می کنند که بدلیل تحریم ها این انتقال دانش و تجربه بصورت کامل انجام نشده است. خوشبختانه با وجود جوانان متخصص و کاردان کشورمان علی رغم تمامی کمبودها با همت این عزیزان مشکلات حل شده است.
وی افزود : در هفته گذشته مشکلاتی در سیستم برق شرکت ایجاد شد که با حضور تعدادی از کارشناسان برتر این تجهیزات در کشور و همکاری تعدادی از شرکت های همکار در زمینه فولاد و پتروشیمی  از قطعات اضافه و مشابه استفاده شد و توانستیم با توان داخلی مشکل پیش آمده را رفع کنیم. خوشبختانه از امشب عملیات تولید آغاز شد .
لازم بذکر است شرکت فولاد اکسین خوزستان تامین کننده ورق ساخت لوله های پروژه راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک می باشد که در سال جاری کلیه تعهدات خود را به این پروژه و دیگر پروژه های توسعه نفت و گاز کشور مطابق برنامه عملیاتی انجام داده است.
وی در پایان گفت طی روزهای آینده از تلاش جوانان متخصص و شرکت هایی که در این چند روزه در کنارمان بوده اند مراسم تقدیری برگزار خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار