برگزاری نخستین یادواره مجازی شهدای صنعت نفت گچساران

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 بهمن 1399 | 09:26 ق.ظ
برگزاری نخستین یادواره مجازی شهدای صنعت نفت گچساران  یادواره مجازی سی و یک شهید صنعت نفت گچساران گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین چهلمین روز شهادت محسن فخری‌زاده روز چهارشنبه ۱۷دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی از طریق صفحات مجازی رسانه‌های استانی و کشوری برگزار شد.  به گزارش پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مهندس محمدی […]

 یادواره مجازی سی و یک شهید صنعت نفت گچساران گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین چهلمین روز شهادت محسن فخری‌زاده روز چهارشنبه ۱۷دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی از طریق صفحات مجازی رسانه‌های استانی و کشوری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیامی به این یادواره، رشادت های شهدای صنعت نفت گچساران در جنگ تحمیلی را پیوند ایمان، تعهد و از جان گذشتگی در راه اعتلای کشور عنوان کرد.

 در بخشی از این پیام که توسط مهندس شهرام وردک رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صورت ارتباط تلفنی قرائت شد، آمده است: ایثار و ازخود گذشتگی کارکنان صنعت نفت که در زیر بمباران تاسیسات،‌ برای استمرار تولید و تامین درآمد و انرژی کشور از هیچ کوششی دریغ ننموده اند؛ فراموش نخواهد شد و نام و یاد شهدای بزرگ صنعت نفت به عنوان آموزگاران ایثار و شهادت به نیکی ماندگار خواهد ماند.

 دکتر مهدی فخری زاده، فرزند شهید محسن فخری‌زاده نیز در ارتباط برخط با این یادواره، هدف از جریان ترور را بازداشتن جمهوری اسلامی ایران از مسیر اصلی خود دانست و گفت: جذب نخبگان علمی و فکری کشور توسط مراکز دانشگاهی دنیا و از دست دادن این سرمایه عظیم که در نوع خود یک ترور بزرگ‌تر تلقی می شود، مهم‌تر از ترور فیزیکی شخصیت‌های برجسته است که می بایست به طور ویژه مورد آسیب شناسی قرار بگیرد.                                                                            

در این مراسم دکتر محمد وحدتی معاون سابق فرهنگی قوه قضائیه و همچنین معاون سابق سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام صنعت نفت بویژه شهید تندگویان، یاد و نام تمامی جان برکفان و ایثارگران این مرزو بوم و رهرو راستین آنان به ویژه حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده را گرامی داشت.

 دکتر وحدتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تصریح کرد: با تکیه بر مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد، فرهنگ و صنعت می توانیم به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم و با تبدیل تهدیدهای پیش رو به فرصت‌های طلایی،‌ همه موانع و غیرممکن های مسیر پیشرفت کشور را از مقابل برداریم.

 همچنین در این یادواره سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران یکی از نیازهای اصلی امروز جامعه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: برای اینکه جوانان و نسل جدید با آموزه‌های مکتب شهیدان سلیمانی و فخری زاده آشنا شوند، ‌لازم است همواره با برگزاری چنین مراسمی، یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت و گاز در مناطق نفتخیز جنوب، ۳۱ شهید والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم نموده که از این تعداد ۱۷ شهید در بمباران تاسیسات نفت و گاز و ۱۳ شهید در جهبه‌های غرب و جنوب غرب به شهادت رسیدند و یک شهید نیز توسط منافقین کوردل ترور شد.

در این مراسم علاوه بر تعدادی از خانواده معظم شهدا، مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از کارکنان و مدیران این شرکت با رعایت کامل پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار