نشست هماهنگی و بررسی تأمین برق شهرکها و نواحی صنعتی استان

تاریخ انتشار: شنبه 4 بهمن 1399 | 09:23 ق.ظ
نشست هماهنگی و بررسی تأمین برق شهرکها و نواحی صنعتی استان در نشست مدیرعامل و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان و مدیرعامل و مدیران شرکت توزیع برق شهرستان اهواز و استان ، بر مدیریت مصرف انرژی و برق رسانی به شهرکهای صنعتی تأکید شد .

 <<اخلاق محمدیان >> ضمن تأکید بر اهتمام ویژه شرکت توزیع برق خوزستان جهت تأمین برق واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان گفت : تلاش همه ما بر این است که واحدهای تولیدی جهت فعالیت و تأمین برق خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه اظهار کرد :  شرایط جوی استان خوزستان به جهت گرمای طاقت فرسایی که دارد ، باعث شده که واحدهای تولیدی نسبت به استانهای دیگر برق بیشتری را مصرف کنند و این خود نشان می دهد که باید متولیان تولید برق استان اهتمام ویژه ای به این موضوع نشان دهند .

  وی افزود : یکی دیگر از مواردی که باید به آن نگاه ویژه ای داشت، مبحث وصول مطالبات مصرف برق واحدهای تولیدی است که با توجه به شرایط سخت اقتصادی  که تولیدکنندگان دارند، لازم است نهایت همکاری با آنها انجام پذیرد .

اخلاق محمدیان گفت : البته واحدهای تولیدی هم با برنامه ریزی مناسب و مصرف برق در خارج از ساعات پیک ، تأثیر بسزایی بر مدیریت مصرف برق خود داشته باشند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اذعان کرد : با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین شهرکها و نواحی صنعتی استان مقرر شد ، در سطح شهرکها و نواحی صنعتی جهت صرفه جویی در مصرف برق برنامه ریزی جدی صورت پذیرد .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار