پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 بهمن 1399 | 10:47 ق.ظ
پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است : انقلاب اسلامی نقطه عطف و سر آغاز فصل نوینی از تاریخ تمدن […]

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است :

انقلاب اسلامی نقطه عطف و سر آغاز فصل نوینی از تاریخ تمدن اسلامی است که با نام و یاد امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده است و ایام الله دهه فجر روزهایی فراموش ناشدنی در تاریخ میهن اسلامی است .

حماسه ماندگار ملت در بهمن ۵۷ و پیروزی انقلاب تحولی عظیم در عرصه های مختلف به وجود آورد و در این میان صنعت نفت کشور نیز تحولات بزرگی را تجربه کرد.

در آن بزنگاه تاریخی کارکنان صنعت نفت با اعتصاب و بستن شریان نفت، نقش موثر و ارزشمندی در سقوط رژیم طاغوت و تحقق پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایفا کردند .

امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب، کارکنان ولایت‌ مدار صنعت نفت همچنان با روحیه انقلابی در خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی، در بخش های فنی، مهندسی، حفاری، تولید، بهره برداری و توسعه زیر ساخت ها مشغول به خدمت هستند و بی تردید  دستاورد های درخشان آنان در تاریخ کشور و در اوراق زرین کتاب دستاوردهای انقلاب به یادگار خواهد ماند.

استقلال، خودکفایی، خودباوری، همبستگی، وحدت کلمه، قدرت ملی، قطع وابستگی،  مدیریت ایرانی، راهبری برنامه ها، تکیه بر توان داخلی و … از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ضمن تبریک این ایام  خجسته به ملت شریف ایران و گرامیداشت تقارن میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) با ایام الله دهه فجر،پیمان خود را با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و شهدای گرانقدر تجدید نموده و از خداوند منان اقتدار، سربلندی و عزّت روزافزون ایران اسلامی را آرزومندم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار