بازدید شهردار اهواز از پروژه های عمرانی تقاطع شهید کجباف و بلوار ۴۴ متری کیانشهر

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 بهمن 1399 | 08:38 ق.ظ
بازدید شهردار اهواز از پروژه های عمرانی تقاطع شهید کجباف و بلوار ۴۴ متری کیانشهر موسی شاعری شهردار اهواز از محور l500تقاطع شهید کجباف و همچنین نحوه کابل کشی سگمنت های این محور و بلوار ۴۴ متری کیانشهر حدفاصل میدان امام رضا تا بلوار قدس کوی انقلاب بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت. برپایه این گزارش، تقاطع شهید کجباف در حالی روزهای پایانی نصب […]

موسی شاعری شهردار اهواز از محور l500تقاطع شهید کجباف و همچنین نحوه کابل کشی سگمنت های این محور و بلوار ۴۴ متری کیانشهر حدفاصل میدان امام رضا تا بلوار قدس کوی انقلاب بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

برپایه این گزارش، تقاطع شهید کجباف در حالی روزهای پایانی نصب قطعات سگمنت را سپری کرد که همزمان عملیات کابل کشی این پروژه در طبقه زیرین (صندوقچه) در حال پیشرفت است.
همچنین بر فراز عرشه کار نصب قرنیز، نما ی حاشیه و آماده‌سازی عرشه و رمپ پل که شامل ایزولاسیون و احداث پیاده روها، جان پناه ، پایه های تجهیزات ترافیکی، به منظور ایمن سازی عرشه وکنترل ترافیک بر روی این محور در حال اجراء می باشد.
لازم بذکر عرشه محور ال ۵۰۰ از۲۷۶ قطعه سگمنت با مساحت ۶۶۵۰ مترمربع ۷۰۰ متر طول وعرض ۵/۹ مترو پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد روزهای پایانی خود را سپری می کند.

برپایه این گزارش در راستای اجرای طرحهای عمرانی در سطح شهرعملیات زیر سازی، جدول کشی، نصب چراغ و علایم راهنمایی و رانندگی و آسفالت در بلوار۴۴ متری کیانشهر نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار اهواز در خصوص این پروژه ها اظهار کرد:
تداوم خدمت رسانی به شهروندان زمینه ساز توسعه متوازن منطقه ای و نیل به اهداف کلان شهرداری اهواز در بخش خدمات شهری و عمرانی است.

وی خاطر نشان کرد: استمرار این گونه خدمات موجب اعتماد سازی و کسب رضایتمندی عمومی شهروندان است و مجموعه مدیریت شهری درصدد افزایش کیفیت و عمر خدمات دهی در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار