با حضور متولیان امر برگزار شد؛

برپایی مراسم گرامیداشت مقام زن در سازمان همیاری شهرداری های خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 18 بهمن 1399 | 20:23 ب.ظ
برپایی مراسم گرامیداشت مقام زن در سازمان همیاری شهرداری های خوزستان برپایی مراسم گرامیداشت مقام زن در سازمان همیاری شهرداری های خوزستان مراسم گرامیداشت مقام زن و روز مادر در سازمان همیاری شهرداری های استان‌ خوزستان با حضور لفته دورکوندی مدیرعامل سازمان و زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان صبح امروز برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی پرس ؛ صبح امروز مراسم […]

برپایی مراسم گرامیداشت مقام زن در سازمان همیاری شهرداری های خوزستان

مراسم گرامیداشت مقام زن و روز مادر در سازمان همیاری شهرداری های استان‌ خوزستان با حضور لفته دورکوندی مدیرعامل سازمان و زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی پرس ؛ صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته ی مقام زن و روز مادر با حضور زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان و بانوان شاغل در این سازمان برگزار شد.

براساس این گزارش ؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان ضمن گرامیداشت هفته ی روز زن و روز مادر تاکید کرد : بر خود واجب دانسته ام از همکاران سازمان که بخش عظیمی از جامعه هستند؛ تقدیر به عمل آید.

لفته دورکوندی ضمن عرض تشکر و خسته نباشید به بانوان سازمان همیاری شهرداری های استان، عنوان کرد: با توجه به اینکه فعالیت بانوان در تمامی جایگاهه دیده نمی شود، بلکه باید نقش و تاثیر وجود آن ها در جامعه و محیط کار بر کسی پوشیده نیست.

وی تاکید کرد : شاید بسیاری از کارهای که ما از عهده آن برنمی آیم و تنها از عهده بانوان برمی آید گفت : علیرغم این که بسیاری از کارها ، فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی بانوان دیده نمی شود اما بسیاری از گره های موجود توسط بانوان حل می شود.

وی در ادامه؛ از خودگذشتگی، تعهد، پشتکار و توانمندی و همچنین احساس مسئولیت را از خصلت های بارز بانوان در محیط اجتماعی، کاری و خانواده عنوان کرد و گفت: این خصلت های ویژه بانوان به وضوح دیده می شود.

دورکوندی در ادامه بیان کرد: بانوان محجوب ترین قشر کاری جامعه می باشند و به طور مسالمت آمیز امور را پیگیری می کنند و این ناشی از حجب و حیای ذاتی بانوان می باشند که خوشبختانه این خصلت ها در بانوان شاغل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان به وضوح مشاهده می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان در ادامه به نقش بانوان در خانواده محیط اجتماعی و محیط کاری اشاره کرد و ضمن این که این مسئولیت خطیر بانوان برکسی پوشیده نیست عنوان کرد : از این رو بر خود دانستم در روزی که همزمان با گرامیداشت شان و منزلت مقام زن و روز مادر تعیین شده، از این قشر فداکار شاغل در سازمان تقدیر و تشکر به عمل بیاورم.

وی در ادامه با تاکید بر این که برای بانوان شاغل سازمان همیاری شهرداری های استان فضای فعالیت فراهم شده تاکید کرد: فضا برای فعالیت و پرورش بانوان جهت ارائه امور اداری محول به آنها فراهم شده است.

دورکوندی به جایگاه بانوان اشاره کرد و گفت: جایگاه معنوی بانوان به مراتب بالاتر از اختصاص یک روز در سال به آن ها و برپایی چنین مراسماتی است.

لفته دورکوندی در این باره گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده از توان و تخصص بانوان این سازمان در سطوح مختلف بهره مند شویم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان خوزستان افزود: این سازمان در حال حاضر شرایط مطلوبی را در حال تجربه کردن است.
به طوری که نوع نگاه و اندیشه های برون سازمانی نسبت به سازمان را با عملکرد مطلوب تک تک پرسنل این اداره در ارائه خدمات تغییر داده ایم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز ضمن تبریک هفته ی روز زن بیان کرد: در این ایام در جلساتی حضور پیدا می کردیم که جامعه ی هدف جلسات بانوان می باشند که باعث خرسندی می باشند.
مراسم تقدیر و تجلیل از بانوان سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان یک ابتکار و ایده خلاقانه می باشد.

زینب پارسافخر با بیان این که برگزاری چنین مراسمی کار بسیار پسندیده و مطلوبی می باشند بیان کرد: علیرغم اینکه سازمان همیاری و شهرداری ها رویکردی عمرانی دارد اما با توجه به شخصیت مدیرعامل این سازمان و دیدگاه متفاوتی که نسبت به پتانسیل و حضور بانوان در راس امور اداری دارد، باعث شده که به بانوان این سازمان بها داده شود، که جای تقدیر و تشکر از مدیریت این سازمان داریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در ادامه با تاکید بر این که تمامی روزها متعلق به بانوان است به ویژه بانوان شاغل بیان کرد: وظایف خطیری در جامعه را بانوان شاغل به عهده دارند.

بانوان به عنوان زنان شاغل و به عنوان سفیران آموزشی و پرستاران سیار در بحران کرونا شناخته شده اند.

وی تاکید کرد بانوان شاغل در مسائل اقتصادی _ اجتماعی که مربوط به محیط خانواده می باشند نقش محوری دارند.

پارسافخر در پایان خاطر نشان کرد: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان به عنوان معلم اخلاق به اهمیت جایگاه بانوان در این سازمان پرداخته است بیان کرد: از مدیریت این سازمان خواستار ارتقای جایگاه بانوان در سطوح مدیریتی در این سازمان می باشیم. همچنین با ارتقای بانوان در سطوح مدیریتی در این سازمان می توان جلوه و انعکاس خوبی برای سازمان به وجود بیاورد و اعتماد به نفس بانوان شاغل این سازمان را ارتقا بدهند.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در سازمان همیاری و شهرداری های استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
همچنین هر کدام از بانوان ضمن قدردانی از اهتمام ورزیدن مدیریت این سازمان در به کارگیری بانوان در سطوح مختلف اداری و نیز برگزاری چنین مراسم ویژه ؛ اظهار داشتند: در به کارگیری و ارتقا شغلی و جایگاه اداری بانوان نوع نگاه مدیریت کلان یک مجموعه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است که خوشبختانه این نگاه در سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان از سوی مدیر عامل، نگاهی مثبت و مدبرانه می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار