رکورد برداشت نیشکر در کشت و صنعت های هفتگانه شکسته شد؛

برداشت ۶۳ درصد مزارع نیشکر با راندمانی بالا و کیفیت مطلوب / عنایت پروردگار و تلاش جهادگونه پرسنل زمینه ساز تحقق جهش تولید شد / تحقق دستاوردهای صنعت نیشکر تجلی باور و اراده در مسیر خودکفایی کشور است

تاریخ انتشار: یکشنبه 19 بهمن 1399 | 09:03 ق.ظ
برداشت ۶۳ درصد مزارع نیشکر با راندمانی بالا و کیفیت مطلوب / عنایت پروردگار و تلاش جهادگونه پرسنل زمینه ساز تحقق جهش تولید شد / تحقق دستاوردهای صنعت نیشکر تجلی باور و اراده در مسیر خودکفایی کشور است مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ توسعه نیشکر، رکورد برداشت نیشکر در کشت و صنعت های هفتگانه شکسته شد.

به  گزارش کشاورزی پرس ، عبدعلی ناصری با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت توانست امسال به رکورد ۶۶ هزار و ۴۷ تن برداشت نیشکر در روز و ارسال آن به کارخانه شکر دست یابد که رکوردی بی سابقه در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر محسوب می شود.

وی اظهار داشت: بالاترین تناژ حمل شده نیشکر مربوط به سه سال گذشته بود که امسال به همت تلاشگران کشت و صنعت های توسعه نیشکر و همه نیروهای ستادی رکوردی جدید به ثبت رسید و شرایط برای جهش تولید و افزایش تولید شکر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به رکوردهای برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر، تصریح کرد: برای اولین بار رکورد استحصال یک هزار و ۴۴۰ تن شکر در طی یک روز در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) حاصل شد که این میزان ۴۰ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی کارخانه شکر این شرکت است.

ناصری تحقق دستاوردهای کسب شده را حاصل تجلی اراده و عِرق سازمانی در عینیت بخشیدن به ظرفیت های صنعت بزرگ نیشکر دانست و گفت: در سایه فضل الهی و تلاش جهادگونه نیروی انسانی متخصص و دلسوز شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در دهه چهارم فعالیت خود مسیری را در پیش گرفته که به خودکفایی کشور در تامین کالای استراتژیک و سایر محصولات جانبی ختم می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه ارزشمند خانواده بزرگ توسعه نیشکر است، ادامه داد: تلاش شبانه روزی همه پرسنل توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سایه عنایت پروردگار، نویدبخش تداوم اینگونه رکوردها خواهد بود و در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است شاهد چنین افتخارآفرینی هایی در عرصه تولید خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه برداشت نیشکر، گفت: تاکنون ۶۳ درصد مزارع کشت و صنعت های توسعه نیشکر با راندمانی بالا و کیفیتی مطلوب برداشت شده است.

ناصری تاکید کرد: با توجه به مدیریت مناسب مزرعه و در سایه همت جهادگونه پرسنل، گیاه نیشکر از منظر کیفی و کمی رشد مناسبی داشته است و نیشکر برداشت شده از کیفیت مطلوبی برخوردار است و محصول تولیدی سال زراعی جاری حدود ۲۰ درصد نسبت به پیش بینی اولیه و حدود ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار