فروش روغن با کارت ملی و یک کالای دیگر/تخلف محرزی که مسئولان می‌بینند ولی برخورد نمی‌کنند

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 اسفند 1399 | 09:44 ق.ظ
فروش روغن با کارت ملی و یک کالای دیگر/تخلف محرزی که مسئولان می‌بینند ولی برخورد نمی‌کنند مردم هنوز به زحمت روغن مورد نیاز خود را خریداری می کنند. جالب اینجاست برخی فروشگاه ها فروش روغن را به ارائه کارت ملی و خرید یک کالای دیگر منوط کرده اند، تخلف محرزی که مسئولان می بینند ولی برخورد نمی کنند. به گزارش کشاورزی پرس ، مشکل تولید و توزیع روغن در طول چند […]

مردم هنوز به زحمت روغن مورد نیاز خود را خریداری می کنند. جالب اینجاست برخی فروشگاه ها فروش روغن را به ارائه کارت ملی و خرید یک کالای دیگر منوط کرده اند، تخلف محرزی که مسئولان می بینند ولی برخورد نمی کنند.

به گزارش کشاورزی پرس ، مشکل تولید و توزیع روغن در طول چند ماه اخیر مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است به نحوی که خرید انواع روغن سرخ کردنی و نیمه جامد در نقاط مختلف کشور دچار اختلال شده است.

البته نحوه تولید و توزیع روغن نسبت به ماه های گذشته تا حدودی بهتر شده اما همچنان توزیع دچار مشکل بوده و مردم به زحمت روغن مورد نیاز خود را خریداری می کنند. جالب اینجاست برخی فروشگاه ها در فروش روغن ارائه کارات ملی را درخواست و برخی فروشندگان هم فروش اجباری سایر کالاها را به مشتریان اعلام می‌کنند.

امیرهوشنگ بیرشک دبیر انجمن صنفی صنایع روغن در همین ارتباط به خبرنگارمی‌گوید: فروش اجباری سایر کالاها به همراه روغن یک تخلف محرز است و باید برخورد لازم با تولیدکنندگان و فروشندگانی که اقدام به این امر می کنند انجام شود. در این زمینه مردم در صورت مشاهده این تخلف را به واحد ۱۲۴ سازمان حمایت اعلام کنند تا با متخلفین برخورد انجام شود.

وی با بیان اینکه ارائه کارت ملی برای دریافت روغن سازوکار خود فروشگاه ها است و به تولیدکنندگان ربطی ندارد، افزود: در بخش تولید هیچ اجباری در فروش سایر کالا و ارائه کارت ملی برای دریافت روغن مطرح نیست و اگر این گونه اقدامات انجام می شود باید با آنها برخورد صورت گیرد.

 اظهارات انجمن روغن نباتی مبنی بر اینکه از کارخانجات تولیدی روغن نباتی خواسته ایم که با فروش اجباری کالاها همراه با روغن نباتی توسط عوامل توزیعی به شدت مقابله کنند و بسیاری از کارخانجات نیز به صورت مکتوب و رسمی با این موضوع برخورد کرده اند در حالی مطرح می شود که مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم از بازار حکایت از آن دارد که برخی فروشندگان روغن می گویند ، همچنان فروش اجباری کارخانجات برقرار بوده و برخی از برندهای شناخته شده در ازای خرید روغن به ما اجبار می کنند که باید یا کیک، تن ماهی و رب گوجه خرید کنید تا به شما روغن بفروشیم. ما نیز در نهایت مجبوریم به مشتریان اجبار کنیم باید در ازای خرید روغن کالای دیگری را بخرید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار