مهندس دهان زاده بر اولویت های نفت و گاز آغاجاری تاکید کرد؛

توجه جدی به سلامت کارکنان، تداوم تولید پایدار و ایمن

تاریخ انتشار: شنبه 9 اسفند 1399 | 11:41 ق.ظ
توجه جدی به سلامت کارکنان، تداوم تولید پایدار و ایمن سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بر تداوم تولید پایدار، ایمن و سبز با اولویت سلامت کارکنان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،  مهندس محسن دهانزاده در جلسه بررسی تنگناهای عملیاتی این شرکت […]

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بر تداوم تولید پایدار، ایمن و سبز با اولویت سلامت کارکنان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،  مهندس محسن دهانزاده در جلسه بررسی تنگناهای عملیاتی این شرکت اظهار داشت: با توجه به شیوع فزآینده ویروس کرونا در استان خوزستان، لزوم مراقبت و توجه جدی به سلامت کارکنان و خانواده های محترم آنها بیش از گذشته احساس می شود و ضروری است اقدامات پیشگیرانه و پایشی در اولویت قرار گیرد.

وی، در این جلسه همچنین با تأکید برکسب آمادگی و اتخاذ تدابیر لازم جهت برگشت به سقف تولید و لزوم کار تیمی در شرکت افزود: نگرش فرآیندی و همکاری چندجانبه از مهمترین عوامل مؤثر جهت تحقق مطلوب اهداف تولیدی و سازمانی به شمار می آیند و لذا جهت گیری و نگرش مدیران می بایست در راستای مهیاسازی مشارکت بیشتر، ایجاد انگیزه و فرصت افزایش خلاقیت کارکنان باشد.

 مهندس دهانزاده با اشاره بر لزوم برقراری ارتباطات سازمانی مؤثر و کارآمد گفت: مدیران و رؤسایی که به ارتباطات مؤثر درون سازمانی و زیرمجموعه اعتقاد دارند با هنر انگیزه بخشی نفوذ و راهنمایی کارکنان، تسهیل‌گر دستیابی به اهداف سازمانی می شوند و قطعاً موفقیت مجموعه را تضمین می نمایند.

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این نشست لزوم توسعه سامانه های جمع آوری داده و ارائه گزارش­های تحلیلی حوزه­های عملکردی را مورد تأکید قرار داد و افزود: اهتمام برای ایجاد تحول با آسیب شناسی وضعیت موجود، برنامه ریزی صحیح در راستای رسیدن به نتیجه  مطلوب آغاز می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار