در حاشیه دیدار استاندار جدید خوزستان با وزیر جهاد کشاورزی /  آیا قطب کشاورزی ایران از خواب غفلت مسولان بیدار خواهد شد؟

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اسفند 1399 | 10:09 ق.ظ
در حاشیه دیدار استاندار جدید خوزستان با وزیر جهاد کشاورزی /  آیا قطب کشاورزی ایران از خواب غفلت مسولان بیدار خواهد شد؟ در حالیکه خوزستان به عنوان قطب کشاورزی ایران می باشد اما متاسفانه انبوهی از مشکلات، عقب ماندگی و بی توجهی چندین ساله مسولین به این بخش؛ خسارت های سنگینی را به استان وارد ساخته و کمر کشاورزان خوزستان را خم کرده است. بر اساس این گزارش؛ صبح امروز استاندار جدید خوزستان با حضور در ساختمان […]

در حالیکه خوزستان به عنوان قطب کشاورزی ایران می باشد اما متاسفانه انبوهی از مشکلات، عقب ماندگی و بی توجهی چندین ساله مسولین به این بخش؛ خسارت های سنگینی را به استان وارد ساخته و کمر کشاورزان خوزستان را خم کرده است.

بر اساس این گزارش؛ صبح امروز استاندار جدید خوزستان با حضور در ساختمان وزارت جهاد کشاورزی با دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.

استاندار خورستان در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و زراعت استان با وزیر جهاد کشاورزی به بحث و گفتگو پرداخت .

ضرورت اجرای فاز دوم طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری از اراضی کشاورزی استان خوزستان از محورهای مهم این گفتگو در این دیدار بود.

بر اساس این گزارش؛دیدار استاندار خوزستان با وزیر جهاد کشاورزی با توجه به اینکه زمان کوتاهی از انتصاب وی می گذرد؛ می تواند نقطه امیدی را برای فعالین بخش کشاورزی و قشر زحمتکش کشاورزان بهمراه داشته باشد.

استاندار جدید خوزستان قطعا با علم به اینکه این استان قطب کشاورزی کشور می باشد و می تواند اقتصاد ملی و استان را بیش از این متحول سازد؛ در اولین دیدارها رایزنی ها و پیگیری های خود به سراغ بخش کشاورزی رفته تا بلکه موانع و مشکلات موجود در بخش کشاورزی خوزستان را هموار سازدو بی توجهی بیش از یک دهه به بخش کشاورزی از سوی مسولین امر را در ابتدای شروع کار خود جبران سازد.

حالا باید پرسید؛ آیا قطب کشاورزی کشور از خواب غفلت مسولان بیدار خواهد شد؟

آیا روزهای خوش به سراغ بخش کشاورزی خوزستان خواهد آمد؟

آیا استاندار جدید خوزستان کماکان بی کفایتی ها و بی توجهی های مدیریتی بخش کشاورزی را در راس امور و پیگیری های خود قرار خواهد داد؟


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار