مانور واکنش سریع برای طرح‌های ناحیه اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اسفند 1399 | 12:47 ب.ظ
مانور واکنش سریع برای طرح‌های ناحیه اهواز برگزار شد مانور یکپارچه آمادگی واکنش سریع در شرایط اضطراری برای طرح‌های ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در طرح ناحیه اهواز برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، این مانور روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ به منظور ارتقای سطح آمادگی واکنش سریع در شرایط اضطراری با مدیریت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آب و محوریت شرکت توسعه صنایع نفت و […]

مانور یکپارچه آمادگی واکنش سریع در شرایط اضطراری برای طرح‌های ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در طرح ناحیه اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، این مانور روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ به منظور ارتقای سطح آمادگی واکنش سریع در شرایط اضطراری با مدیریت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آب و محوریت شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی OEID، در محل اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید اهواز ۱و۴ برگزار شد. در اجرای این مانور، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، شرکت مارون کاران، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت اویک نیز مشارکت داشتند.

فرهاد صفاریان رئیس مدیریت بحران شرکت ملی مناطق نفتخیز ضمن ابراز رضایت از برگزاری این مانور، اجرای این تمرین‌ها را در جهت ایمنی هرچه بیشتر طرح‌های توسعه ضروری دانست و از تیم HSEQ شرکت OEID جهت ایفای نقش در برگزاری این مانور تقدیر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار