با حضور مدیرعامل توسعه نیشکر خوزستان صورت گرفت؛

کاشت ۲۰۰ پاجوش نخل در کشت و صنعت سلمان فارسی

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اسفند 1399 | 12:37 ب.ظ
کاشت ۲۰۰ پاجوش نخل در کشت و صنعت سلمان فارسی صبح امروز، با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان، کاشت ۲۰۰ پاجوش نخل در مساحتی بالغ بر ۱/۵ هکتار از اراضی کشت و صنعت سلمان فارسی شروع شد.

صبح امروز، با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان، کاشت ۲۰۰ پاجوش نخل در مساحتی بالغ بر ۱/۵ هکتار از اراضی کشت و صنعت سلمان فارسی شروع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی؛ صبح امروز به مناسبت هفته درختکاری مراسم کاشت ۲۰۰ پاجوش نخل با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان و مدیران واحدهای هفتگانه نیشکر و نیز حجت السلام فرحانی پیش نماز مسجد کشت و صنعت سلمان فارسی؛ در فضای سبز این شرکت برگزار شد.

در این مراسم؛ دکتر ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریتی کشت و صنعت سلمان فارسی که اقدام به افزایش سرانه فضای سبز با کاشت درخت نخل نمودند؛ افزود: اقدامات کشت و صنعت سلمان فارسی در جهت توسعه سرانه فضای سبز و نیز رکورد زنی در برداشت محصول نیشکر قابل قبول و تقدیر می باشد.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی نیز ضمن خیر مقدم از تمامی مدعوین در مراسم به ویژه مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان؛ به اهمیت توسعه سرانه فضای سبز اشاره کرد
و افزود: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای توسعه سرانه فضای سبز، ادامه کاشت ۲ هزار نفر نخل طی سالهای آتی در کشت و صنعت سلمان فارسی ترسیم شده است.

امین نصیریان افزود: با کاشت این تعداد نفر نخل، در تغییر چهره فضای سبز محوطه کشت و صنعت سلمان فارسی تاثیرات مطلوبی را در پی خواهد داشت و به زیبایی آن خواهد افزود.

گفتنی است؛ در دو ماه گذشته بیش از ۸ هزار اصله نهال اکالیپتوس در اراضی کشت و صنعت سلمان فارسی توسط این واحد صنعتی کاشته شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار