دریافت اولین گواهینامه حلال در صنعت قند و شکر ایران

تاریخ انتشار: جمعه 29 اسفند 1399 | 00:26 ق.ظ
دریافت اولین گواهینامه حلال در صنعت قند و شکر ایران مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خبر داد: دریافت اولین گواهینامه حلال در صنعت قند و شکر ایران   مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر از دریافت اولین گواهینامه “حلال” در صنعت قند و شکر ایران خبر داد و گفت: این گواهی‌نامه توسط سازمان ملی استاندارد ایران صادر شده است. به گزارش کشاورزی پرس به […]

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خبر داد:

دریافت اولین گواهینامه حلال در صنعت قند و شکر ایران

 

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر از دریافت اولین گواهینامه “حلال” در صنعت قند و شکر ایران خبر داد و گفت: این گواهی‌نامه توسط سازمان ملی استاندارد ایران صادر شده است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، محمد فتحی مکوند با بیان این مطلب گفت: کنترل و بررسی چگونگی خرید مواد اولیه و افزودنی‌ها در حین فرایند تولید و منشاء مواد متشکله مطابق استانداردهای حلال، بررسی و بازرسی توسط کارشناسان حلال با ارائه مدارک و مستندات و شواهد، ارایه مواد اولیه، افزودنی‌ها و فرآورده‌های غذایی که ممکن است ترکیب آن‌ها با مواد غیر حلال و یا نوع روش تولید، منجر به تغییر در اصل حلیت ماده غذایی شود، از جمله مراحل دریافت این گواهی‌نامه به شمار می‌رود.

وی افزود: کیفیت در افزایش مصرف محصولات حلال، تاثیر برند بین‌المللی حلال بر فروش بیشتر محصولات، سهولت در امور واردات و صادرات، امنیت خاطر برای مصرف‌کنندگان و … از جمله موارد اهمیت این گواهی نامه است.

پیش از این کشت و صنعت امیرکبیر برای اولین بار در میان صنایع قند و شکر ایران موفق به دریافت گواهینامه و نشان FDA از سازمان غذا و داروی آمریکا شده بود و به عنوان اولین شرکت در میان شرکت های نیشکری کشور گواهینامه و نشان CE را از اتحادیه اروپا اخذ نمود

همچنین این شرکت برای اولین بار در میان صنایع نیشکری ایران گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را در تولید شکر سفید به خود اختصاص داده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار