شهردار منتخب در بازدید از منطقه ۳: لزوم اعمال قانون در خصوص متجاوزان به حریم عمومی

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 فروردین 1400 | 19:35 ب.ظ
 شهردار منتخب در بازدید از منطقه ۳: لزوم اعمال قانون در خصوص متجاوزان به حریم عمومی  شهردار منتخب در بازدید از منطقه ۳: لزوم اعمال قانون در خصوص متجاوزان به حریم عمومی         * ابراهیم نوشادی شهردار منتخب در دومین روز از شروع سال جدید ، در راستای اجرای برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان، از حوزه شهرداری منطقه۳بازدید کرد. به گزارش کشاورزی پرس […]

 شهردار منتخب در بازدید از منطقه ۳: لزوم اعمال قانون در خصوص متجاوزان به حریم عمومی

شهردار منتخب در بازدید از منطقه ۳: لزوم اعمال قانون در خصوص متجاوزان به حریم عمومی

 
 
 
 
* ابراهیم نوشادی شهردار منتخب در دومین روز از شروع سال جدید ، در راستای اجرای برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان، از حوزه شهرداری منطقه۳بازدید کرد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از سایت شهرداری اهواز، صبح امروز نوشادی شهردار منتخب به همراه معاون خدمات شهری، قائم مقام شهردار و مدیر منطقه از کل محدوده خدماتی این شهرداری بازدید میدانی داشت.

سرپرست شهرداری اهواز در این بازدید عنوان کرد: کارهایی را که می توان دراسرع وقت انجام داد به بعد موکول نکنید و مشکلات سطحی را سریعا برطرف کنید

شهردار منتخب ادامه داد: اولین وظیفه ما ساماندهی بصری به شهر است یعنی شهر باید در نگاه اول پاکیزه باشد و مبلمان شهری باید طبق نظم خاصی طراحی شده باشد و اجرای پروژه های بزرگتر در مرحله بعدی قرار دارد.

وی در خصوص ساماندهی ورودی شهر گفت: باید به ورودی شهر که چهره شهر محسوب می شود نظم دهید و حتی اگر کوچکترین تخلفی یا دکه ی اضافی راه اندازی شد اطلاع دهید چون ورودی شهر حریم عمومی است و نباید اجازه دهید به این حریم تجاوز شود، اگر اینگونه رفتار کنید همه متوجه می شوند که شهر قانون دارد و تخلف از قانون هم مجازات دارد. حریم عمومی در قانون متعلق به شهرداری است.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم ایجاد فضای سبز در ورودی ها افزود: تنوع گیاهی و ایجاد فضای سبز با استفاده از گونه های گیاهی متناسب با اقلیم و فضای شهر بسیار حائز اهمیت است‌‌ و در مکانهای مختلف به تناسب از درختان زینتی یا سایه دار استفاده کنید.

نوشادی در پایان یادآور شد: مدیر منطقه یا مسئول ناحیه باید در سطح منطقه گشت زنی کند و مشکلات را بررسی کند و در صدد رفع آن بر آید. باید به شهر و سازمان خود تعصب داشته باشید و برایتان مهم باشد.

گفتنی است این بازدید که دو ساعت بطول انجامید با هدف بررسی وضعیت پروژه های عمرانی انجام‌شده و در دست انجام ، ساماندهی، نظم بخشی بهتر به محلات ، پارک ها و بوستانها، تجهیز امکانات رفاهی و ورزشی در بوستان ها و … صورت گرفت.

 
 
 
     


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار