اتمام تعمیرات اساسی بزرگترین مخزن ثقلی شرکت آغاجاری و آمادگی بازگشت به تولید حداکثری

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 فروردین 1400 | 15:12 ب.ظ
اتمام تعمیرات اساسی بزرگترین مخزن ثقلی شرکت آغاجاری و آمادگی بازگشت به تولید حداکثری با اتمام کار تعمیرات اساسی مخزن ثقلی مارون ۲، امکان دریافت ۳۰ هزار بشکه نفت نمکی و شرایط بازگشت به تولید حداکثری مهیا شده است. به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن اعلام این خبر بیان کرد: مخزن ائتلاف­‌کننده ثقلی نمکزدایی مارون۲ نقش […]

با اتمام کار تعمیرات اساسی مخزن ثقلی مارون ۲، امکان دریافت ۳۰ هزار بشکه نفت نمکی و شرایط بازگشت به تولید حداکثری مهیا شده است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن اعلام این خبر بیان کرد: مخزن ائتلاف­‌کننده ثقلی نمکزدایی مارون۲ نقش بسیار مهمی در فرآورش نفت نمکی میدان های مارون۲ و آغاجاری را دارد.

وی افزود: این مخزن با گنجایش ۲۷ هزار مترمکعب، بزرگترین مخزن در حوزه عملیاتی شرکت آغاجاری است که پس از ۱۰ سال جهت تعمیر اساسی از سرویس خارج و مصادف با روز ملی شدن صنعت نفت با همت و تلاش مشترک مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (اداره تعمیرات اساسی آغاجاری) و مجموعه­ های عملیاتی و فنی مهندسی شرکت آغاجاری، تعمیرات اساسی آن به پایان رسید.

مهندس پژمان قضائی پور در ادامه یادآور شد: با روی سرویس آمدن این مخزن ثقلی، روزانه ۳۰ هزار بشکه نفت نمکی به تولید افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌­برداری نفت و گاز آغاجاری در پایان ضمن اشاره به انجام تعمیرات اساسی کم سابقه و گسترده گفت: شرکت آغاجاری در سالی که سپری شد، با بهره­‌گیری از فرصت کاهش تکلیفی، اقدامات گسترده و مهمی را در راستای ایمن­‌سازی تأسیسات و خطوط لوله به سرانجام رسانده و اکنون از آمادگی کامل تولید حداکثری ایمن و پایدار برخوردار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار