بازدید شهردار منتخب اهواز از سایت دفن پسماند صفیره

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 فروردین 1400 | 12:50 ب.ظ
بازدید شهردار منتخب اهواز از سایت دفن پسماند صفیره صبح دیروز ابراهیم نوشادی شهردار منتخب از سایت صفیره بازدید کرد. شهردار منتخب در این بازدید گفت: بحث سایت صفیره یکی از مشکلات اساسی شهر اهواز است. سایت صفیره محل دفن زباله های اهواز ، شیبان و کوت عبدالله است که روزانه نزدیک به ۸۰۰ تن زباله در آنجا تخلیه می شود. وی ادامه داد: […]

صبح دیروز ابراهیم نوشادی شهردار منتخب از سایت صفیره بازدید کرد.
شهردار منتخب در این بازدید گفت: بحث سایت صفیره یکی از مشکلات اساسی شهر اهواز است. سایت صفیره محل دفن زباله های اهواز ، شیبان و کوت عبدالله است که روزانه نزدیک به ۸۰۰ تن زباله در آنجا تخلیه می شود.
وی ادامه داد: به دلایل متعددی زباله ها دفن بهداشتی نشده بود و مانند مسئله آبهای سطحی در حال تبدیل شدن به یک بحران بود بخصوص با نزدیک شدن به فصل تابستان و احتمال وقوع آتش سوزی در سایت که عواقب محیط زیستی بدی برای شهر و شهروندان بوجود می آورد.
نوشادی عنوان کرد: این مسئله از ابتدای شروع به کار اینجانب در دستور کاری شهرداری قرار گرفته و با همکاری مجموعه دادگستری و استانداری همکاری دستگاهها را جهت تامین ماشین آلات جلب کردیم که جای تشکر و قدردانی از این عزیزان را دارد.
این مقام مسئول اظهار کرد: سلولهایی برای دفن بهداشتی باید ایجاد کنیم که محیط زیست هم به کمکمان آمده تا این مشکل چندین ساله در بحث دفن بهداشتی زباله ها در شهر اهواز حل شود.
وی دستگاههایی را که در این امر به کمک شهرداری آمدند نام برد و افزود: استانداری خوزستان، دادگستری، شرکت نورد لوله، شرکت ملی حفاری، شرکت فولاد و سازمان محیط زیست از جمله دستگاههایی بودند که به کمک ما آمدند که امیدواریم پس از پایان تعطیلات نوروزی کار ایجاد سلولها و دفن بهداشتی پسماند روند خوبی در پیش بگیرد و این هم افزایی سبب شود در سایر مسائل و معضلات شهر نیز صنایع و دستگاهها به کمک شهرداری بیایند تا انشالله موضوعات چالشی و مبتلا به شهر رفع و برطرف شود.
شهردار منتخب در پایان از کمک وهمراهی استاندار خوزستان، ریاست دادگستری استان و دادستان اهواز در حل مشکلات شهر و شهررداری تقدیر و تشکر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار