معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خبر داد:

افزایش ۲ برابری تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 فروردین 1400 | 19:40 ب.ظ
افزایش ۲ برابری تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا حسن زاده گفت: تسهیلات اختصاص یافته ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا از ۶ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و مهلت ثبت نام برای دریافت آن تا پایان اردیبهشت ماه مجاز اعلام شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نوراله حسن زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در جلسه بررسی مشکلات حوزه اقتصادی استان در زمان شیوع بیماری کرونا با عنوان اینکه مهلت نام نویسی در مصوبه کمک به کسب و کار های استان خوزستان در ستاد ملی کرونا تا اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود گفت: واحدهای صنفی استان عملکرد خوبی در جذب تسهیلات مصوبه ستاد ملی کرونا که مختص استان خوزستان است به دلیل پایین بودن مبلغ تسهیلات و در مواردی تعطیلی کسب و کار و عدم توانایی در بازپرداخت آن از خود نشان نداده اند.

وی افزود: در حال حاضر میزان تسهیلات اختصاص یافته از ۶ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و مهلت ثبت نام برای دریافت آن تا پایان اردیبهشت ماه مجاز اعلام شد.

حسن زاده با ابراز امیدواری در رابطه با تلاش اتحادیه ها و دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در جذب این تسهیلات بیان کرد: تا به امروز ۲۰۰ میلیارد تومان از ۹۰۰ میلیارد تومان مشخص شده برای این تسهیلات در استان جذب شده.

وی افزود: انتظار داریم که دستگاه ها و اتحادیه ها در مدت زمان باقی مانده با اطلاع رسانی مناسب سعی در جبران زمان از دست رفته و جذب کامل تسهیلات در استان داشته باشند.

حسن زاده خاطر نشان کرد: کسب و کار هایی که نیاز جدی به چنین تسهیلاتی دارند می توانند این تسهیلات را با نرخ ۱۲ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه پس از سه ماه تنفس دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی کرونا حکم قانون را دارند کرد: چنانچه پس از ابلاغ دستور، بانک های عامل کوتاهی ای در ارائه تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا داشته باشند سریعاً به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار