رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان 

 تشکیل پرونده برای گران‌فروشان شن وماسه در شهرستان اندیمشک و دزفول

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 فروردین 1400 | 22:26 ب.ظ
 تشکیل پرونده برای گران‌فروشان شن وماسه در شهرستان اندیمشک و دزفول دکتر نظری در خصوص افزایش بدون مجوز در شهرستانهای اندیمشک و دزفول بیان کرد :  تعداد ۱۶ پرونده تخلف توسط بازرسان اداره صمت در این شهرستان ها تشکیل شده و برای صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است. به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان […]

دکتر نظری در خصوص افزایش بدون مجوز در شهرستانهای اندیمشک و دزفول بیان کرد :  تعداد ۱۶ پرونده تخلف توسط بازرسان اداره صمت در این شهرستان ها تشکیل شده و برای صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان:دکتر نظری رییس این سازمان اظهار کرد : تا کنون تعداد ۹۰ بازرسی از واحد های شن و ماسه استان انجام گرفته که از این تعداد ۱۶ پرونده تخلف مربوط به شهرستانهای اندیمشک و دزفول تشکیل گردید .

 وی افزود : ارزش ریالی پرونده های به مبلغ ۳۲۷۳۸۰۰۰۰۰ ریال بوده است که جهت صدور حکم به تعزیزات حکومتی ارسال گردید. 

 دکتر نظری در خصوص افزایش نرخ شن و ماسه در شهرستان دزفول عنوان کرد :  این افزایش قیمتها به مقدار کمتر یا بیشتر، در سطح کشور گستردگی داشته و منحصر به استان نبوده است.

 لیکن توسط گشت‌های مشترک نمایندگان  اداره صمت، فرمانداری و تعزیرات حکومتی، متخلّفان شناسایی شده و برای آنها تشکیل پرونده‌ انجام پذیرفت.

امیرحسین نظری اظهار کرد : در برابر گرانفروشی چشم‌پوشی نمیکنیم و با این افراد برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار