برگزاری اولین جلسه شورای سازمان بسیج شهرداری اهواز با حضور شهردار منتخب اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 فروردین 1400 | 22:11 ب.ظ
برگزاری اولین جلسه شورای سازمان بسیج شهرداری اهواز با حضور شهردار منتخب اهواز   به گزارش کشاورزی پرس به نقل از  اداره ارتباطات سازمان بسیج شهرداری اهواز ؛ صبح امروز اولین جلسه سازمان بسیج شهرداری اهواز در سال جدید با حضور نوشادی شهردار منتخب اهواز،حاتمی مسئول سازمان بسیج شهرداری اهواز،شاهولی رئیس اداره کل حوزه شهردار اهواز، فرماندهان پایگاههای مناطق و سازمان های تابعه، معاونین سازمان بسیج شهرداری اهواز […]

 

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از  اداره ارتباطات سازمان بسیج شهرداری اهواز ؛ صبح امروز اولین جلسه سازمان بسیج شهرداری اهواز در سال جدید با حضور نوشادی شهردار منتخب اهواز،حاتمی مسئول سازمان بسیج شهرداری اهواز،شاهولی رئیس اداره کل حوزه شهردار اهواز، فرماندهان پایگاههای مناطق و سازمان های تابعه، معاونین سازمان بسیج شهرداری اهواز در محل سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا پس از قرائت قرآن مجید، حاج آقا فرخ منش مسئول دفتر حوزه نمایندگی در سازمان بسیج شهرداری اهواز به بیان فضائل اخلاقی در انجام خالصانه کارها در فرمایشات ائمه اطهار علیهم السلام پرداختند.

پس از آن شهردار اهواز ضمن تبریک سال نو گفت:بنده از عملکرد سازمان بسیج شهرداری اهواز با وجود فرمانده و نیروهای تحت امر ایشان چه در زمان مسئولیت قبلی ام و چه هم اکنون رضایت کامل را دارم زیرا خلوص را در انجام ماموریت های محوله آنها به عینه مشاهده کرده ام.

نوشادی در ادامه افزود:بسیج کلمه مقدسی است و اگر تمام وظایف خود را بر پایه تفکر بسیجی که بدون هیچگونه چشم داشت و نظارتی و تبلیغات تنها برای رضایت خداوند و خدمت به خلق خدا بدون در نظر گرفتن شان و منزلت خود خالصانه عمل نماییم صورت گیرد مشکلات به راحتی قابل حل میباشد.

شهردار اهواز در پایان گفت: بنده خود را وام دار بسیج و فرهنگ بسیجی میدانم و از فرمانده سازمان بسیج شهرداری اهواز و نیروهای ایشان انتظار دارم با اینجانب به عنوان یک همکار بسیجی در شناسایی چالشها و معضلات مجموعه شهرداری اهواز و همچنین فعالیت‌های منجر به محرومیت زدایی در شهر اهواز همکاری نمایند.

سپس مسئول سازمان بسیج شهرداری اهواز نیز ضمن تبریک سال نو و تشکر از شهردار اهواز در حمایت های خود از مجموعه بسیج شهرداری اهواز به ارائه گزارش مختصر از عملکرد سازمان بسیج شهرداری اهواز در سال گذشته پرداختند.

حاتمی در ادامه افزود:با یاری خداوند در سال جدید نیز با تمام قوا در جهت انجام ماموریت محوله همانند سال گذشته عمل خواهیم کرد.
مسئول سازمان بسیج شهرداری اهواز در پایان گفت:سازمان بسیج شهرداری اهواز آمادگی کامل خود را در جهت کمک به مدیران شهرداری اهواز در کلیه امور اعلام مینماید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار