خط بازیافت شرکت آبان بسپار توسعه افتتاح شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 فروردین 1400 | 22:46 ب.ظ
خط بازیافت شرکت آبان بسپار توسعه افتتاح شد به گزارش کشاورزی پرس به نقل از قلم ماندگار، عبدعلی ناصری صبح امروز ۱۸ فروردین در بازدید از شرکت آبان بسپار توسعه و افتتاح خط بازیافت اظهار کرد: از روزی که به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شدم اوضاع شرکت مناسب نبود و سیلاب ۹۸ خسارت ۴۵ هکتاری به مزارع نیشکر وارد کرده بود. وی […]

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از قلم ماندگار، عبدعلی ناصری صبح امروز ۱۸ فروردین در بازدید از شرکت آبان بسپار توسعه و افتتاح خط بازیافت اظهار کرد: از روزی که به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شدم اوضاع شرکت مناسب نبود و سیلاب ۹۸ خسارت ۴۵ هکتاری به مزارع نیشکر وارد کرده بود.
وی افزود: در آن زمان با کاهش ۵۰ درصدی محصول مواجه شدیم و ضرورت تعدیل نیرو وجود داشت اما با کارهایی که در واحدهای تولیدی انجام شد و بازگشت به چرخه تولید توانستیم به بازدهی مورد نیاز برسیم و نان هیچ یک از کارکنان قطع نشد.
ناصری تصریح کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها وضعیت خانواده نیشکر بهتر خواهد بود و تولید امروز که ششصد و ۱۰ هزار تن است به ششصد و ۲۰ تن خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به تولیدات شرکت آبان بسپار گفت: این شرکت در راستای تامین بخشی از کالای مورد نیاز عملیات زیربنایی و آماده سازی اراضی کشاورزی شرکت توسعه نیشکر فعالیت می کند.
وی ادامه داد: یکی از اهدافم توسعه این شرکت بود تا بتواند با سود دهی بیشتر و زیان کمتر به فعالیت خود ادامه دهد، که خوشبختانه با حمایت ها و تلاشهای صورت گرفته این امر محقق شد.
ناصری عنوان کرد: یکی از کارهایی که در شرکت آبان بسپار ضرورت داشت افتتاح خط بازیافت ضایعات بود که از نظر اقتصادی و محیط زیستی تاثیر مثبتی در این شرکت و چرخه تولید نیز دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر اظهار کرد: در گذشته این ضایعات به بیرون فروخته می شد و ارزش افزوده آنچنان نداشت بنابریان تصمیم گرفته شد خط بازیافت ضایعات را راه اه ندازی کنیم که امروز با خریداری، تجهیز و نصب دستگاههای بازیافت این عملیات انجام می شود که در ساخت لوله ها مجداد مورد استفاده قرار می گیرد.
وی عنوان کرد: افتتاح خط بازیافت برای بیست نفر فرصت شغلی ایجاد کرده و اگر با افزایش شیف مواجه شویم به چهل نفر هم می رسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار