آغاز محدودیت‌های ۱۰ روزه کرونایی در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 21 فروردین 1400 | 15:26 ب.ظ
آغاز محدودیت‌های ۱۰ روزه کرونایی در خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: محدودیت‌های کرونایی در خوزستان به مدت ۱۰ روز همزمان با دیگر نقاط کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین اعمال می‌شود. به گزارش کشاورزی پرس به نقل از نبض شهر :ایرنا دکتر فرهاد ابول‌نژادیان جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در رنگ‌بندی فعلی، ١۵ شهرستان خوزستان […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: محدودیت‌های کرونایی در خوزستان به مدت ۱۰ روز همزمان با دیگر نقاط کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین اعمال می‌شود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از نبض شهر :ایرنا دکتر فرهاد ابول‌نژادیان جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در رنگ‌بندی فعلی، ١۵ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند که بر این اساس، اعمال محدودیت‌های حداکثری شامل خوزستان نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون شهرهای شمالی و شرقی خوزستان بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند افزود:شهرستان های شمالی خوزستان همچون دزفول، اندیمشک، شوش و شوشتر و در منطقه شرق استان نیز شهرستان بهبهان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه در شهرستان آبادان روند بیماری افزایشی است گفت: شهرستان های خرمشهر و شادگان وضعیت مناسب تری نسبت به آبادان دارند.

وی عنوان کرد: روند بیماری در شهرستان اهواز ثابت است که امیدواریم با همراهی مردم سیر نزولی پیدا کند.

ابول نژادیان در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی در خوزستان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت‌های حداکثری کرونایی برای گروه‌های شغلی ٢، سه و چهار به مدت ١٠ روز در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

گفتنی است تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گزارش ایرنا، محدودیت‌های کرونایی ۱۰ روزه در کشور به دنبال آغاز موج چهارم کرونا از روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ اعمال می‌شود و بر این اساس مشاغل گروه دو، سه و چهار در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا نمی‌توانند فعالیت کنند.

در شهرهای با وضعیت قرمز همه فعالیت‌های آموزشی به صورت حضوری ممنوع بوده و فقط به صورت مجازی امکان پذیر است. همچنین فعالیت‌های فرهنگی نیز تعطیل است و رستوران‌ها نیز به صورت بیرون بر می‌توانند فعال باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار