مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در دومین نشست شورای معاونین و مشاورین اداره کل در سال ۱۴۰۰؛

خدمت رسانی شایسته به مردم اولویت اول ما است

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 فروردین 1400 | 11:56 ق.ظ
خدمت رسانی شایسته به مردم اولویت اول ما است مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت:‌ اولویت اول ما در سال ۱۴۰۰خدمات رسانی شایسته به مردم استان است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین روز شنبه ۱۴ فروردین ماه در دومین نشست شورای معاونین و مشاورین اداره کل در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: برنامه ریزی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ سال ” تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” را- که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است- در مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به طور جدی پیگیری می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ضروری است برای تحقق شعار سال و رونق و پشتیبانی از تولید یک نگاه همه جانبه نسبت به همه عوامل موثره بر آن داشته باشیم، افزود: با عزمی که در استان خوزستان وجود دارد اجرای سیاست‌های کلان رفع موانع تولید و پشتیبانی ها با قوت دنبال خواهد شد.
 غمگین تصریح کرد: همانگونه که در سال گذشته نیز آنچه در توان این اداره کل بود برای حمایت از تولید انجام شد، تحقق شعار سال اولین و مهمترین اولویت کاری این اداره کل قلمداد خواهد شد و در این مسیر روند رسیدگی دقیق به مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین توسعه بخش تعاون و تسهیل حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی با عزم مضاعف با هدف شکوفایی تولید ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در بررسی های که صورت داده ایم، بیش از ۹۰ موضوع مرتبط در حوزه های مختلف اشتغال، روابط کار، تعاون، امور اجتماعی، و پشتیبانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در امر مانع زدایی در مسیر رونق تولید را احصاء کرده ایم که پس از بررسی های همه جانبه گزارش آن به وزارت متبوع  ارسال خواهد شد که اگر همه و یا بخشی از آنها مورد اصلاح قرار بگیرند بخش زیادی از مسیر مانع زدایی را در روزهای آغاز سال طی خواهیم کرد.
غمگین خاطر نشان کرد: بزودی یک دست نوشته و مقاله ی ارزشمند در خصوص شعار سال مقام معظم رهبری تهیه و ارائه خواهیم کرد.
وی با اظهار رضایت از روند کار و برنامه های حوزه های مختلف در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد:‌ سال ۹۹ با وجود همه مشکلاتی که شیوع ویروس منحوس کرونا بر وضعیت اقتصاد و معیشت و همچنین خلل هایی که در روند خدمتگزاری به جامعه هدف گذاشت اما برای مجموعه بزرگ تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان  توام با موفقیت بود و شاخص آن هم تحقق برنامه های اداره کل در سال گذشته است.
غمگین عنوان کرد: با وجود اینکه سال ها این اداره کل از بودجه ریزی کافی و مناسبی برخوردار نبود اما تلاش کردیم با تعامل و ارتباطات نزدیک با مسوولان استان و مرکز به ویژه مدیران اقتصادی و مالی کشور، کمک های مالی خوبی برای رفاه حال همکاران بگیریم.
وی در پایان با تقدیر از زحمات همکاران بیان کرد: مجموعه ما همانند یک خانواده است، خانواده ای که همه به هم تعلق داریم، بنابراین باید در سال جدید نیز روند رو به رشد خود را در آزمون و مسیر خطیر خدمت رسانی به جامعه هدف دنبال کنیم.
لازم به ذکر است؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه دو تن ازهمکاران و پژوهشگران در سال گذشته اقدام به تهیه و تالیف کتاب ارزشمند جهش تولید کرده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار