دکتر رضا طاهری رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان؛امید داریم با حضور مدیر عامل جدید، فولاد اکسین به مجموعه فولاد خوزستان هم اضافه شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 فروردین 1400 | 00:27 ق.ظ
دکتر رضا طاهری رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان؛امید داریم با حضور مدیر عامل جدید، فولاد اکسین به مجموعه فولاد خوزستان هم اضافه شود آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد خوزستان انجام شد. به گزارش به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد خوزستان با حضور رضا طاهری رئیس هئیت مدیره، مومن‌زداه و اسماعیل گودرزی اعضای هئیت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان در روز دوشنبه ۲۳ فروردین […]

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد خوزستان انجام شد.
به گزارش به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد خوزستان با حضور رضا طاهری رئیس هئیت مدیره، مومن‌زداه و اسماعیل گودرزی اعضای هئیت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان در روز دوشنبه ۲۳ فروردین در مهمانسرای نور برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رضا طاهری رئیس هئیت مدیره فولاد خوزستان با تبریک سال نو و تشکر و تقدیر از زحمات علی قلعه‌نوی مدیرعامل پیشین اظهار داشت: تولید پایدار و دستیابی به اهداف تولید در سال ۱۳۹۹ را در شرایطی که علاوه بر تحریم‌ها، محدودیت‌های شیوع کرونا هم برکشور حاکم بود، کار جهادی و حرکت در جهت تحقق منویات رهبری است. تامین مواد اولیه، حضور در بازارهای هدف صادراتی، تسریع در روند طرح‌های توسعه، تکمیل زنجیره بالادست و پایین دست فولاد، تخصصی نمودن شرکت‌های تابعه، توجه به نیروی انسانی و ارتقاء کمی و کیفی در سطوح مختلف شغلی، توجه به معیشت و جبران خدمات کارکنان، اشتغال نیروهای بومی و برنامه‌ریزی مدون از مهم‌ترین برنامه‌های محوری سال ۱۴۰۰ مجموعه فولاد خوزستان خواهد بود.
طاهری در ادامه شناخت کامل مدیر عامل جدید از شرکت فولاد خوزستان را نقطه قابل اتکاء مدیریت وی دانست و افزود: در واقع ابراهیمی به خانه‌ی خود بازگشته است و امید داریم با حضور مدیرعامل جدید و در جهت تکمیل زنجیره ارزش، فولاد اکسین به مجموعه فولاد خوزستان هم اضافه شود. تا هدف اصلی یعنی تداوم موفقیت فولاد خوزستان تکمیل گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار