پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت پایان برداشت نیشکر در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر

امروز همت مردان نیشکر تکیه گاهی برای تولید و خودکفایی است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 فروردین 1400 | 12:47 ب.ظ
امروز همت مردان نیشکر تکیه گاهی برای تولید و خودکفایی است این دست های مردان نیشکر با همت و اراده ای پولادین جهاد می کنند و امروز شانه های آنان تکیه گاهی برای تولید و خودکفایی است.

” به نام خداوند روزی دهنده”

مگو شکر حکایت مختصر کن
چو گفتی سوی خوزستان‌ گذر کن

سنگرهای استقلال اقتصادی مدیون دست‌های پر از تلاش و چشمان امیدوار کسانی است که خوانِ برکت مزارع نیشکر را در تار و پود جامعه گسترانده و بدون ادعا و با دست های پرتلاش و چشمانی امیدوار، چرخ دنده های تولید را به چرخش در آورده و حماسه ی اقتصادی را از دل مزارع نیشکر تا کارخانه های تولید شکر رقم می زنند.

این دست های مردان نیشکر با همت و اراده ای پولادین جهاد می کنند و امروز شانه های آنان تکیه گاهی برای تولید و خودکفایی است. به همت و نقش آفرینی مردان نیشکر و همت بلندشان دریچه ای تازه در مسیر اقتصاد مقاومتی گشوده شد و اکنون در پایان برداشت آخرین خوشه های سبز مزارع نیشکر، حماسه ای ماندگار رقم خورد.

دو بحران سیل و خشکسالی می توانست فضای یاس و ناامیدی را حاکم نماید اما قامت ها در زیر بار دشواری ها خمیده نشد و با پایمردی و ایستادگی خانواده بزرگ نیشکر، بحران ها مغلوب و شرکت به سوی افقی روشن و رسیدن به ظرفیت های مطلوب رهنمون شد و از پی آن بهاری دل‌انگیز و حلاوتی وصف ناشدنی رقم خورد.

بر تارک این شرکت، آنچه بیش از سه دهه قوت قلبی برای همگان است سخن مقام معظم رهبری است که فرمودند: “شاید در دنیا، خوزستان جزو بهترین جا‌ها و یا کم‌نظیرترین جا‌هایی است که مناسب نیشکر است.” به پشتوانه ی این سخن و همت راستین خانواده توسعه نیشکر است که امروز، هیمنه اردوی نی ها در مزارع نیشکر هراس در دل توفان‌های ویرانگر افکنده است.

اکنون که فصل برداشت نیشکر پایان یافته و حماسه ای ماندگار خلق شده و در سایه سار خودباوری، حلاوت و شیرینی افزایش دو برابری تولید شکر به ثمر نشسته، از زحمات یکایک خانواده بزرگ توسعه نیشکر در بخش های مختلف، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل، معاونت ها و کارگران و همه پرسنل سختکوش در تحقق دستاوردهای کسب شده و تجلی اراده ملی و عِرق سازمانی در عینیت بخشیدن به ظرفیت های اسمی و فراتر رفتن از آنها قدردانی می نمایم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار