سرویس آب

رفع افت فشار و قطعی آب بهبهان پس از ۱۲ ساعت تلاش مستمر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 فروردین 1400 | 13:05 ب.ظ
رفع افت فشار و قطعی آب بهبهان پس از ۱۲ ساعت تلاش مستمر مدیر آبفا منطقه بهبهان گفت: در پی بروز افت فشار در سطح وسیعی از شهر بهبهان، نیروهای امدادی شبکه توزیع به فوریت وارد عمل شده و نسبت به تعمیر و مرمت خط اصلی ۳۰۰ میلی متر آزبست اقدام کردند. به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر […]

مدیر آبفا منطقه بهبهان گفت: در پی بروز افت فشار در سطح وسیعی از شهر بهبهان، نیروهای امدادی شبکه توزیع به فوریت وارد عمل شده و نسبت به تعمیر و مرمت خط اصلی ۳۰۰ میلی متر آزبست اقدام کردند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر با اشاره به اینکه به دلیل نامریی بودن محل شکستگی شناسایی نقاط آسیب دیده ساعت ها به طول انجامید‌ اظهار کرد: پس از مشخص شدن محل نشتی، اقدام لازم جهت تعویض ۲ متر لوله آزبست و نصب ۲ کلمپ ۳۰۰ میلی متر انجام شد.

نامیر در خصوص علت شکستگی تصریح کرد: به دلیل مجاورت خط لوله اصلی با تونل جمع آوری آب های سطحی شهرداری این اتفاق رخ داده بود.

مدیر آبفا منطقه در خاتمه از متانت و همراهی عموم شهروندان عزیز که طی این عملیات ۱۲ ساعته با مشکل افت فشار و گاها قطعی آب مواجه بودند قدردانی کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار