پویش مردمی نذر همدلانه دفتر مهربانی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 فروردین 1400 | 17:45 ب.ظ
پویش مردمی نذر همدلانه دفتر مهربانی راه اندازی پویش مردمی نذر همدلانه دفتر مهربانی توسط هنرمند خوزستانی با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پویش نذر همدلانه دفتر مهربانی توسط حسن نسیمی هنرمند و فعال اجتماعی خوزستانی راه اندازی شد. این فعال اجتماعی با انتشار پیامی در فضای مجازی، پویش نذر همدلانه دفتر مهربانی را برای چندمین سال متوالی راه اندازی و […]

راه اندازی پویش مردمی نذر همدلانه دفتر مهربانی توسط هنرمند خوزستانی

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پویش نذر همدلانه دفتر مهربانی توسط حسن نسیمی هنرمند و فعال اجتماعی خوزستانی راه اندازی شد.

این فعال اجتماعی با انتشار پیامی در فضای مجازی، پویش نذر همدلانه دفتر مهربانی را برای چندمین سال متوالی راه اندازی و از مردم برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.

وی در این پیام از مردم دعوت کرد تا در یک حرکت خیرخواهانه بخشی از بدهی افراد بی بضاعت به فروشگاه ها را پرداخت کنند.

نسیمی که از هنرمندان و فعالان رسانه ای استان خوزستان است پیش از این نیز در روز های منتهی به آغاز فصل مدارس در صفحه مجازی خود کمپین خرید نوشت افزار ایرانی را راه اندازی کرده بود که با حمایت خوبی از سوی چهره های مطرح و مشهور ورزشی و هنری کشورمواجه شد.

در این پیام آمده است:

💠 همشهریان مهربانم سلام؛ طبق رسم هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان پویش نذر همدلانه دفتر مهربانی را راه اندازی میکنیم.

💠 بی شک در نزدیکی ما، خانواده ها و افراد بی بضاعت اما در عین حال آبرومند زیادی زندگی می کنند که آن ها را نمی شناسیم. کودکان یتیم و زنان بی سرپرستی که سفره شان خالی است و شب را در حسرت لقمه ای نان به صبح می رسانند.

دفتر بدهی فروشگاه ها و سوپر مارکت های محله های شهرمان پر است از اسامی این افراد. با مبالغ ناچیزی که شاید برای بسیاری از ما حتی هزینه یک روز پول تو جیبی فرزندانمان نیز نمی شود. اما برای آن ها به قیمت شب، گرسنه سر به بالین نگذاشتن است.

پس بیاییم رسم مهربانی، همدلی و فتوت را که میراث جاودان گذشتگانمان است به جا آورده و در این روزهای عزیز و شب های استجابت دعا، به فروشگاه محل رفته، دفتر بدهی مشتریان را طلب کرده، نگاهی به آن انداخته و در حد توان بخشی از بدهی افراد بی بضاعت را پرداخت کنیم و با این کار کوچک لبخندی بر لبان کودکان یتیم وهمشهریان بی بضاعت شهرمان بنشانیم.

⭕قرار ما فروشگاه محله برای ورق زدن برگی از دفتر مهربانی

حسن نسیمی
فعال اجتماعی/اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار