قیمت واقعی کالاها در بازار خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 27 فروردین 1400 | 14:48 ب.ظ
قیمت واقعی کالاها در بازار خوزستان به گزارش کشاورزی پرس به نقل ازروابط عمومی سازمان: امیرحسین نظری بیان کرد : تمامی کالا‌ها و خدمات پیش از رسیدن به بازار عرضه، قیمت مصوب دارند و صاحبان واحد‌های صنفی بر اساس این قیمت گذاری باید نسبت به فروش و عرضه یک محصول یا کالا اقدام کنند.   وی گفت : دراین بین چگونگی […]

به گزارش کشاورزی پرس به نقل ازروابط عمومی سازمان:
امیرحسین نظری بیان کرد : تمامی کالا‌ها و خدمات پیش از رسیدن به بازار عرضه، قیمت مصوب دارند و صاحبان واحد‌های صنفی بر اساس این قیمت گذاری باید نسبت به فروش و عرضه یک محصول یا کالا اقدام کنند.

 

وی گفت : دراین بین چگونگی آگاهی مردم از واقعی یا غیر واقعی بودن قیمت‌ها و اطمینان از نبود تخلف در این زمینه نیز به راحتی امکان پذیر است.

 

رییس سازمان صمت گفت : پیش از مراجعه به بازار برای خرید کالا و خدمات مورد نظر، سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات یا ۱۲۴، مرجعی ایمن برای خریدی آگاهانه و مطمئن است ،سامانه‌ای که به دو صورت الکترونیکی و شماره تلفن، در اختیار عموم مردم قرار داده شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به آن، علاوه بر اطلاع از قیمت‌های مصوب هرکالا و محصول، تخلف‌های صورت گرفته از سوی واحد‌های صنفی یا عرضه کنندگان کالا و خدمات را نیز گزارش دهند.

 

وی بیان کرد : شهروندان می‌توانند در صورت ارائه کالا و خدمات با قیمتی بیش از قیمت اعلام شده در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات یا ۱۲۴، گزارش تخلف و شکایت خود از اصناف متخلف را از طریق بخش ثبت شکایتِ درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir و یا شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان به گزارش‌های آن‌ها رسیدگی شود.

 

در پایان امیرحسین نظری رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: بی شک، اعتماد شهروندان به این سامانه و گزارش‌های ارائه داده از تخلف‌ها، علاوه بر جلوگیری از سود جویی برخی اصناف و صاحبان مشاغل، در کنترل و تنظیم قیمت‌های مصوب بازار نیز، نقش پر رنگی ایفا خواهد کرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار