معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

دزفول باید تعطیل عمومی شود/ مردم با ستاد کرونا همکاری کنند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 | 11:39 ق.ظ
دزفول باید تعطیل عمومی شود/ مردم با ستاد کرونا همکاری کنند دزفول- معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: به منظور کنترل کرونا در دزفول، لازم است که این شهرستان به طور کامل تعطیل و قرنطینه شود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی عصر امروز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: در دزفول اقدامات خوبی توسط ستاد کرونا به ویژه در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی صورت گرفته است؛ همچنین دولتی‌ها پای کار هستند اما مردم پای کار نیستند و به همین دلیل بخش‌هایی از دزفول به مراکز طغیان ویروس تبدیل شده است.

وی با تأکید بر لزوم شناسایی کانون‌های انتشار ویروس در دزفول، افزود: دزفول باید تعطیل عمومی شود و پلیس راهور نیز باید برای خودروهایی که محدودیت‌های تردد را رعایت نمی‌کنند، جریمه سنگینی را در نظر بگیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: فشار روی ادارات و اصناف است اما مردم در محلات شهر رها هستند و همچنان اقدام به برگزاری دورهمی و مجالس عروسی و عزا می‌کنند؛ بیمارستان نیز تکمیل ظرفیت شده و فشار روی کادر درمان زیاد است؛ بنابراین ستاد کرونای دزفول باید با برنامه‌ریزی صحیح شهر را خالی کند و با استقرار تیم‌های بازرسی به مراکز طغیان، از هرگونه تجمع جلوگیری کند.

سرهنگ حاجتی تأکید کرد: لازم است که رزمایش ماسک در تمام مناطق دزفول برگزار شود و با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان به صورت جدی برخورد شود چرا که اگر این اقدامات به درستی انجام نشود، منحنی ابتلاء به کرونا در دزفول کماکان صعودی خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان از عملکرد سپاه و بسیج در اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در دزفول قدردانی کرد.

همکاری مردم، حلقه مفقوده ستاد کرونا دزفول

فرمانده انتظامی دزفول نیز در این نشست، اظهار کرد: همکاری مردم، حلقه مفقوده ستاد کرونای شهرستان دزفول در راستای مدیریت این بیماری است چرا که بخش قابل‌توجهی از مردم شهرستان نسبت به قوانین ستاد کرونا تمکین نمی‌کنند.

سرهنگ روح الله گراوندی افزود: در برخی موارد که عده‌ای اقدام به برگزاری مجلس عروسی می‌کنند که در این راستا داماد، پدر عروس و خواننده مراسم بازداشت شده‌اند اما مردم همچنان به برگزاری مجالس عزا و عروسی خود اقدام می‌کنند.

وی، مجالس عروسی، عزا، باغ ویلاها و میدان تره و بار را از اصلی‌ترین عوامل گسترش کرونا در دزفول برشمرد و گفت: تمام عوامل ستاد کرونای شهرستان به صورت تمام وقت در حال فعالیت هستند و در این راستا نیازمند همکاری مردم هستیم.

فرمانده انتظامی دزفول با تأکید بر اینکه باید به مناطق حاشیه‌ای شهرستان دزفول نگاه ویژه‌ای داشت، اضافه کرد: لازم است که بازرسی از شهرک‌ها، روستاها و مناطق حاشیه‌ای در دستور کار قرار بگیرد چرا که بیشترین ضربه‌ای که دزفول در کرونا می‌خورد، از همین مناطق است.

به گزارش مهر، دزفول در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و ظرفیت بیمارستان این شهرستان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا تکمیل شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار