تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 | 09:17 ق.ظ
تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز برگزار شد طی حکمی از سوی ابراهیم نوشادی شهردار اهواز عباس دغاغله به عنوان سرپرست معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز منصوب گردید. به گزارش اداره کشاورزی پرس به نقل از ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز صبح امروز طی مراسمی با حضور سعیدی […]

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز برگزار شد

طی حکمی از سوی ابراهیم نوشادی شهردار اهواز عباس دغاغله به عنوان سرپرست معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز منصوب گردید.

به گزارش اداره کشاورزی پرس به نقل از ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز صبح امروز طی مراسمی با حضور سعیدی نیا قائم مقام شهردار و با حضور روسای ادارات، معارفه عباس دغاغله سرپرست جدید معاونت فنی وعمرانی در محل معاونت برگزار گردید.
در حکم اقای دغاغله چنین آمده است:
نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت فنی وعمرانی منصوب می شوید. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال واستفاده بهینه از کلیه امکانات و ظرفیت ها ، در انجام امور محوله بهبود شرایط موجود وارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید.

در پایان مراسم سعیدی نیا تلاش ، سختکوشی و ادامه مسیر در زمینه عمران شهری جهت ارتقا سطح خدمات دهی به شهروندان را از معاون جدید خواستار شد و در پایان با اهدای لوحی ضمن تشکر از زحمات آقای وحید معینی زاده برای آقای عباس دغاغله آرزوی موفقیت کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار