استاندار خوزستان:

تحرکات خوبی در حوزه عمرانی صورت گرفته که امیدوارم به نفع مردم باشد

تاریخ انتشار: شنبه 4 اردیبهشت 1400 | 09:09 ق.ظ
تحرکات خوبی در حوزه عمرانی صورت گرفته که امیدوارم به نفع مردم باشد با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان و شهرستان آبادان لحظاتی پیش در سالن اجتماعات غدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در حالی برگزار شد که استاندار خوزستان در به وجود آمدن تحرکات خوب عمرانی در سطح شهرستان اذعان کرد و ابراز امیدواری نمود که این اقدامات بتواند به نفع مردم باشد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان آبادان ضمن ابراز امیدواری در به وجود آمدن تحرکات خوب عمرانی در سطح شهرستان آبادان با بیان اینکه امیدواریم این اقدامات بتواند به نفع مردم باشد، گفت: مردم خوب وشریف و غیور شهرستان آبادان شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولین در خدمات رسانی به آنها نباید درنگ کنند.

وی ادامه داد: از شب گذشته تا این لحظه مسائل و مشکلات شهرستان آبادان را با گزارشهای جامع فرماندار و نمایندگان محترم مورد بحث قرار دادیم و بعد از جلسه ای که دهم فروردین در خصوص آبادان با حضور فرماندار و هر سه نمایده مردم شریف آبادان در استانداری داشتیم برای تاکید بر پیگیری مصوبات به این شهرستان آمدم تا در بازدید میدانی امروز صبح بیشتر در جریان کارها قرار بگیریم.

سلیمانی دشتکی افزود: امروز در راستای پیگیری مصوبات نشست دهم فروردین جلسه کاری مفصلی تحت عنوان شورای مشترک برنامه ریزی استانی و شهرستانی را برگزار کردیم تا بتوانیم ۲۳ مصوبه نشست قبلی را مرور کنیم و بر همان اساس بر زمانبندی دقیق اجرای پروژه‌ها نیز تاکید کردیم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان تصریح کرد: علاوه بر پیگیری مصوبات جلسه پیشین، تعداد قابل توجهی مطالب جدید عنوان شد که به این مصوبات اضافه شد و در همین خصوص توانستیم مصوبات قبلی را با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان و بعضاً به صورت تلفنی با مدیران کشوری به نتیجه مطلوب برسانیم و مهلت زمانی مناسبی را برای اجرای پروژه ها در نظر بگیریم.

وی با تشریح پروژه های مطرح شده در نشست امروز گفت: پروژه‌هایی نظیر زیرساخت های جاده ای، آب شرب و کشاورزی، بهداشت و درمان، پروژه‌های مرتبط با سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه های مرتبط به نهادهایی که سرمایه‌گذاری در منطقه دارند نظیر نفت و گاز و پالایشگاه، پروژه‌هایی در ارتباط با لنج ها و شهرکهای صنعتی در مناطق آزاد، مواردی در خصوص گمرکات و ترخیص کالا از جمله پروژه هایی بود که در این جلسه مورد بحث و زمانبندی اجرایی قرار گرفت.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: همچنین مقرر شد در راستای شفاف سازی بیشتر مسئولیت اجتماعی شرکتهای پالایشگاه،پتروشیمی،پاسارگاد و ایرانول نشستی با حضور فرماندار صورت پذیرد و مدیران شرکتهای مذکور بابت مسئولیتهای اجتماعی در آبادان پاسخگو باشند.

وی افزود: همچنین مقرر شد جلسه ای برای حل مشکلات مطروحه و مربوط به منطقه آزاد، مدیران گمرکات و بنادر و با حضور مدیران آنها و فرماندار آبادان در استان برگزار کنیم و ریز مطالب گفته شده در نشست کنونی را در آن جلسات و جلسات تخصصی دیگر مورد پیگیری قرار دهیم.

استاندار خوزستان گفت :امیدوارم این جلسات که شامل نشست، بازدید میدانی و کمیته نظارتی بوده است مثمرثمر واقع شود. تحرکات خوبی در این خصوص در استان و شهرستان ایجاد شده که امیدوارم به نفع مردم باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار