پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به مناسبت فرارسیدن روز کارگر

دستاوردهای توسعه نیشکر مرهون دست‌های توانمند کارگران است

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 | 15:09 ب.ظ
دستاوردهای توسعه نیشکر مرهون دست‌های توانمند کارگران است اردیبهشت ماه، فرصتی مغتنم است برای به یاد آوردن زحمات ارزشمندترین قشر جامعه که کمر همت به آبادانی ایران اسلامی بسته اند تا با تلاش و همدلی آینده بهتری را برای کشور رقم زنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

صنعت بزرگ توسعه نیشکر قدردان کارگرانی است که با اراده ای پولادین از خاک شور، شیرینی می‌آفرینند. اگر دشتی سبز به وسعت ۸۴ هزار هکتار در دل خوزستانِ سرافراز جوانه زده، به همت کسانی است که با ایمانی سترگ و دست های پینه بسته، رویش جوانه های امید از دل خاک را به نظاره نشستند و هر بحرانی را در سایه سختکوشی به فرصت شکوفایی بدل کرده و نغمه شیرینی و طراوت را جاری ساختند.

چرخش دست کارگران، امتداد رگه‌های حیات در مجاری هستی است؛ دست هایی که بی وقفه حتی در میانه‌ی کرونا با ایثار، قامت نیشکر را در زمین افراشته نگه داشتند و شهد شیرینی را در کارخانه‌ها به ارمغان آوردند و حلاوت و شیرینی افزایش دو برابری تولید شکر را به ثمر نشاندند.

ایثار و غیرتِ کارگران نیشکر در سال گذشته حماسه‌ای را خلق کرد که حاصل آن تحقق فرمایش مقام معظم رهبری برای استحکام کانون تولید بود و امسال که مزین به شعار “تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” است، این بار استوارتر به کیمیای غیرت و همت کارگران، دستاوردی سترگ در صنعت بزرگ نیشکر رقم خواهد خورد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر به همه کارگران گرامی در خانواده بزرگ توسعه نیشکر، از تلاش های جهادگونه و خستگی‌ناپذیر کارگران عزیز صنعت نیشکر که همانند جان به کالبد این شرکت حیات و زندگی می بخشند، تشکر می کنم و برای یکایک آنان عزت روزافزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

 

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار