شهردار اهواز: همدلی و هم افزایی بین دستگاهها رکن اصلی برون رفت از چالش‌های موجود در شهر است

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 | 14:38 ب.ظ
شهردار اهواز: همدلی و هم افزایی بین دستگاهها رکن اصلی برون رفت از چالش‌های موجود در شهر است ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در راستای هم افزایی صنایع و شرکتهای شهر در خصوص ساماندهی سایت صفیره گفت: مسئولیت اجتماعی دستگاه ها و فرهنگ هم افزایی میان دستگاه ها و صنایع، در رفع یکی دیگر از چالش‌های شهر اهواز کارساز شد. وی افزود: جمع آوری و پاکسازی معابر و محلات از نخاله های ساختمانی انباشت […]

ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در راستای هم افزایی صنایع و شرکتهای شهر در خصوص ساماندهی سایت صفیره گفت: مسئولیت اجتماعی دستگاه ها و فرهنگ هم افزایی میان دستگاه ها و صنایع، در رفع یکی دیگر از چالش‌های شهر اهواز کارساز شد.

وی افزود: جمع آوری و پاکسازی معابر و محلات از نخاله های ساختمانی انباشت شده با تاکید استاندار خوزستان و اتکا به توان دستگاه های اجرایی و به خدمت گیری مسئولیت اجتماعی بنگاه های بزرگ اقتصادی میسر شد.

شهردار اهواز عنوان کرد: همدلی و هم افزایی دائمی، بعنوان یکی از سرمایه های شهر اهواز و ارکان اصلی برون رفت از چالش‌های موجود است.

وی با تاکید بر ذی حق بودن شهروندان در مطالبات شهروندی از شهرداری اهواز و دستگاه های دولتی در خصوص نبود منظر شهری مناسب، یکی از معضلات مهم در این موضوع را عدم ساماندهی نخاله های ساختمانی در سطح شهر برشمرد.

نوشادی عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده؛ یک کار گروه تخصصی باید در شهرداری اهواز تشکیل گردد تا مسایلی که تاکنون مغفول واقع گردیده و سبب ایجاد ناهنجاری ها در شهر شده را بررسی و کارشناسی کرده و در صدد رفع آنها برآید.

وی باعنایت به اجرای طرح هم افزایی دستگاه ها و عمل به مسئولیت اجتماعی آنها گفت: خوشبختانه با عنایت استاندار خوزستان، صنایع و شرکت ها در همدلی و همراهی با شهرداری در رفع چالش سایت صفیره مثبت عمل کردند که این همدلی نتایج بسیار خوبی را در بر داشت و از آنان تشکر می کنیم.

شهردار اهواز در پایان از تداوم و شروع این طرح در پاکسازی و برچیدن وضعیت نابهنجار نخاله های ساختمانی انباشت شده در معابر و محلات خبر داد و گفت: با تداوم همکاری های بین دستگاهی که از دستورات اکید استاندار محترم است، شهرداری اهواز در خدمتی جهادی تلاش شبانه روزی خود را برای رفع معضل جمع آوری نخاله های ساختمانی آغاز کرده است و تا کنون سازمان آب و برق عملا به کمک شهرداری اهواز آمده است و در منطقه ۵ شهرداری در حال جمع آوری نخاله ها است و هماهنگی های صورت گرفته با صنایع فولاد ، شرکت فولاد اکسین، شرکتهای نفت و‌حفاری و نیروگاه های اطراف اهواز انجام شده تا از امکانات این دستگاه ها برای پاکسازی شهر اهواز از نخاله ها بهره ببریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار