برگزاری جلسه بررسی یادمان سرداران شهید با حضور شهردار اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 | 14:09 ب.ظ
برگزاری جلسه بررسی یادمان سرداران شهید با حضور شهردار اهواز جلسه بررسی مشکلات یادمان شهید هاشمی و سایر یادمان های شهدای گمنام در سطح شهر با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز، حجت الاسلام موسی پور، باباپور، کعب عمیر، فلسفی و جهانبخشی اعضای شورای شهر، سردار یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، فرجیان مدیرکل بنیاد شهید، مدیرعامل سازمان آرامستانها، مدیر کل ارتباطات و […]

جلسه بررسی مشکلات یادمان شهید هاشمی و سایر یادمان های شهدای گمنام در سطح شهر با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز، حجت الاسلام موسی پور، باباپور، کعب عمیر، فلسفی و جهانبخشی اعضای شورای شهر، سردار یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، فرجیان مدیرکل بنیاد شهید، مدیرعامل سازمان آرامستانها، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهوازمدیرکل حوزه شهردار  و یکی از اعضای خانواده شهید هاشمی برگزار شد.

 

در این جلسه طراحی های یادمان شهید هاشمی، طرح های اجرایی شهدای گمنام پارک جزیره، پارک شهید صباغان و پارک گلها بررسی شد و نظرات کارشناسی در مورد طرح اجرایی آن توسط حاضرین  ارائه شد.

 

شهردار اهواز در این جلسه عنوان کرد: تمامی مسئولیت های ما در نظام اسلامی برای حرکت در خط شهدا و ترویج و تکریم  فرهنگ ایثار و شهادت است و از آنجا که مردم ما ارادت خاصی به شهدا دارند،این مسئولیت ما را به عنوان متولیان امر و دست اندرکاران بسیار سنگین می کند.

 

این در حالی است که  شهردار اهواز از آغاز فعالیت خود، پیگیری ساخت یادمان شهدای گمنام را جزو اولویت های برنامه های خود در شهرداری اهواز قرار داده است.

 

 این یادمان به نام یادمان سرداران شهید نامگذاری شده و مقرر شد تا تاریخ ۷ تیرماه  که سالروز شهادت سردار شهید علی هاشمی است از این یادمان رونمایی گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار