شهردار اهواز در دیدار با صابئین مندایی: اولویت ما خدمات رسانی به کلیه شهروندان است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 | 18:18 ب.ظ
شهردار اهواز در دیدار با صابئین مندایی: اولویت ما خدمات رسانی به کلیه شهروندان است جلسه بررسی مشکلات جمعی از صابئین مندایی با حضور نمایندگان آنها و ابراهیم نوشادی شهرداراهواز برگزار شد. شهردار اهواز با اشاره به این مطلب که اولویت ما خدمات رسانی به کلیه شهروندان است، گفت: در شهرداری اهواز نگاه یکسانی به همه شهروندان وجود دارد و تلاش می کنیم توزیع خدمات شهری در همه نقاط شهر […]

جلسه بررسی مشکلات جمعی از صابئین مندایی با حضور نمایندگان آنها و ابراهیم نوشادی شهرداراهواز برگزار شد.

شهردار اهواز با اشاره به این مطلب که اولویت ما خدمات رسانی به کلیه شهروندان است، گفت: در شهرداری اهواز نگاه یکسانی به همه شهروندان وجود دارد و تلاش می کنیم توزیع خدمات شهری در همه نقاط شهر یکسان باشد.

شهردار اهواز ادامه داد: رعایت حقوق اقلیت های دینی بر اساس آموزه های بلند و شگرف پیامبر اعظم (ص) یک دستور و الزام دینی است، بنابراین تلاش خواهیم کرد دغدغه های این شهروندان را در حوزه تامین مطالبات و نیازمندی های شهری برطرف سازیم.
نوشادی با اشاره به درخواست های نمایندگان صابئین اهوازی، خاطرنشان ساخت: در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی، همه مردم شهروند درجه یک هستند و تحت لوای جمهوری اسلامی، شاهد همزیستی مسالمت آمیز همه ادیان و اقوام در کنار یکدیگر هستیم.
شهردار اهواز، وحدت را رمز ماندگاری و انسجام دانست و تصریح کرد: امنیت و آرامش درحفظ وحدت و اتحاد است و شهر اهواز نمونه بسیار خوبی برای نمایش این مولفه هاست.

ابراهیم نوشادی در پایان این دیدار، دستورات لازم را برای رفع مشکلات شهری و رفاهی صابئین اهوازی صادر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار