تعمیر و بازسازی قطعات توربین سولار در شرکت آغاجاری

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 | 14:38 ب.ظ
تعمیر و بازسازی قطعات توربین سولار در شرکت آغاجاری رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، از تعویض تیغه‌های متحرک توربین سولار با تکیه بر دانش و توان کارشناسان تعمیرات این شرک خبر داد.  به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محسن دهبانپورگفت: با توجه به فرسایش تیغه‌های ردیف اول […]

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، از تعویض تیغه‌های متحرک توربین سولار با تکیه بر دانش و توان کارشناسان تعمیرات این شرک خبر داد.

 به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محسن دهبانپورگفت: با توجه به فرسایش تیغه‌های ردیف اول کمپرسور این توربین، مهندسان این شرکت طی آزمایشاتی تیغه‌ها را از نظر آنالیز جنس و اندازه گیری زاویه حمله هوای داغ  مورد ارزیابی قرار دادند .

وی با اشاره به اهمیت عملکرد توربین‌ها به‌عنوان مهترین تجهیزات فرآیندی افزود: پس از بررسی دقیق کارشناسان متوجه شدند تیغه مرحله دوم توربین، هم از نظر آنالیز و هم از نظر فنی با تیغه مرحله اول آن مشابه است که بر همین اساس طی  عملیاتی تیغه‌های مرحله دوم  به جای تیغه های مرحله اول جاگذاری و پین کوبی شد.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ادامه داد: از سال گذشته تاکنون همکاران ما در بخش تعمیرات  موفق به راه اندازی ۶ دستگاه توربین سولار با استفاده از همین ایده و دانش داخلی شدند و در سال جاری نیز یک دستگاه توربین دیگر به صورت کارشناسی و با دقت بالا تعمیر و مورد استفاده قرار گرفت.

دهبانپور با قدردانی از تلاش متخصصین داخلی شرکت و مشارکت خوب سایر ادارات افزود: سود و صرفه اقتصادی حاصل از این عملیات بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار