در مراسم بزرگداشت هفته بسیج کارگری در مسجد ولایت توسعه نیشکر مطرح شد؛

روحیه و تفکر بسیجی بن بست شکن است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 | 14:29 ب.ظ
روحیه و تفکر بسیجی بن بست شکن است مراسم بزرگداشت هفته بسیج کارگری با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در مسجد ولایت شرکت توسعه نیشکر برگزار شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که مدیران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، فولاد، نیروگاه رامین، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز، فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهید رضوی توسعه نیشکر و… حضور داشتند، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به ارائه گزارشی درخصوص اقدامات و برنامه های بسیج کارگران و کارخانجات پرداخت.

در ادامه این مراسم، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بر ایجاد رونق اقتصادی، افزایش تولید و برداشتن موانع بر سر راه تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید تاکید کرد.

سردار شاهوارپور ضمن تبریک هفته کارگر و فرارسیدن ولادت کریم اهل بیت امام حسن (ع)، اظهار داشت: کارگران همچون سربازان اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم‌ های دشمن در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: استان خوزستان به واسطه استقرار صنایع بزرگ، جریان بسیار گسترده ای از کار و کارگر و تولید در مسیر آبادانی و سازندگی استان و کشور وجود دارد که توانسته اند با تکیه برخودباوری، کشور را در مسیر خودکفایی سوق دهند.
.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه تصریح کرد: خودباوری یکی از مباحث مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است که مقام معظم رهبری خودباوری و اعتماد به نفس را اساسی ترین نیاز کشور عنوان کرده اند که این یک راهبرد اصلی پس از انقلاب اسلامی است

سردار شاهوارپور عنوان کرد: روحیه و تفکر بسیجی، بن بست شکن است و در سایه این اندیشه می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و با وجود تحریم ها تولید به واسطه روحیه بسیجی در کارگران و مدیران رونق یافته است.

در پایان این مراسم از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا و فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهید رضوی توسعه نیشکر به عنوان مدیران نمونه بسیجی شرکت ها و کارخانجات خوزستان تقدیر شد.

اجرای طرح جهت ارتقای سلامت کارگران و برپایی ایستگاه‌های سلامت در پایگاه بسیج کارگری و اهدای ۶ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه به کارگران کم بضاعت و افراد مبتلا به کرونا از دیگر برنامه های این مراسم بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار