امام حسن مجتبی(ع)، پیام آور صلح و معرفت

تاریخ انتشار: جمعه 10 اردیبهشت 1400 | 18:38 ب.ظ
امام حسن مجتبی(ع)، پیام آور صلح و معرفت حاج علی نعیم پور امام جماعت سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در ویژه برنامه« هلال اروند» گفت: امام حسن مجتبی(ع) پیام آور صلح و معرفت برای جهانیان بود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در شانزدهمین شب از ویژه برنامه ماه مبارک رمضان، حاج علی نعیم پور امام جماعت سازمان منطقه آزاد اروند، توفیق سکینی شاعرعرب و خواننده پاپ محمد رنجبر؛ مهمان « هلال اروند» شدند.

حاج علی نعیم پور با اشاره به ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) این امام بزرگ را کریم اهل بیت خواند و گفت: امام حسن (ع) مظهر شجاعت، صلح و سخاوت است و از همین روی به کریم اهل بیت شهرت دارد.

او کریم اهل بیت را صفت بزرگی خواند و اظهار داشت: کریم اهل بیت یعنی پیش قدم شدن شدن در بخشش قبل از عرضه حاجت و نشانه های داشتن این صفت؛ اخلاق نیکو، فروبردن خشم، گذشت و پیشگامی در کارهای خیر است.

امام جماعت سازمان منطقه آزاد اروند، با تأکید بر اینکه؛ امام حسن مجتبی(ع) پیام آور صلح و معرفت برای جهانیان بود؛ تصریح کرد: معرفت و شناخت امام بسیار مهم است چرا که در قیامت درجات هر انسانی را به اندازه معرفت به امام می سنجند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار