آغاز واکسیناسیون خوزستانیهای بالای ۷۵ سال از امروز

تاریخ انتشار: شنبه 11 اردیبهشت 1400 | 15:26 ب.ظ
آغاز واکسیناسیون خوزستانیهای بالای ۷۵ سال از امروز   رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال از امروز (۱۱ اردیبهشت) در خوزستان آغاز می شود. نبض شهر: امراله مردانی جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سالمندانی که بالای ۷۵ سال سن داشته در صورتی که با آنها تماس برقرار شود، می توانند به مراکز بهداشت مراجعه […]
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال از امروز (۱۱ اردیبهشت) در خوزستان آغاز می شود. نبض شهر: امراله مردانی جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سالمندانی که بالای ۷۵ سال سن داشته در صورتی که با آنها تماس برقرار شود، می توانند به مراکز بهداشت مراجعه کرده

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال از امروز (۱۱ اردیبهشت) در خوزستان آغاز می شود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از نبض شهر: امراله مردانی جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سالمندانی که بالای ۷۵ سال سن داشته در صورتی که با آنها تماس برقرار شود، می توانند به مراکز بهداشت مراجعه کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی افزود: این افراد اجازه دهند ابتدا با آنها تماس گرفته شود سپس به مراکز بهداشتی مراجعه کنند تا باعث شلوغی و تجمع در مراکز نشوند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون افراد ۸۰ سال را از روز دوشنبه ششم اردیبهشت آغاز شد و تا  پایان امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آن دسته از سالمندان بالای ۸۰ سالی که از سوی مراکز و پایگاه های بهداشتی با آنها تماسی گرفته نشده، می توانند با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

مردانی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، خوشبختانه مراکز بهداشت ما در سطح شهر چندان شلوغ نیستند و سالمندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: از زمان آغاز طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال تا ۲۴ ساعت گذشته، سه هزار و ۶۰۰ نفر در اهواز و حدود ۹ هزار نفر در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز واکسینه شدند.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار