واکسیناسیون بیش از ۲۵۰ هزار رأس دام در گتوند

تاریخ انتشار: شنبه 11 اردیبهشت 1400 | 15:07 ب.ظ
واکسیناسیون بیش از ۲۵۰ هزار رأس دام در گتوند به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سرپرست اداره دامپزشکی گتوند گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک انسان و دام، ۲۵۲ هزار رأس دام در سال گذشته در گتوند واکسینه شد. هادی احمد فخرالدین افزود: این میزان واکسیناسیون شامل واکسن های آبله ، تب برفکی ،طاعون نشخوار کنندگان کوچک ، تب […]

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: سرپرست اداره دامپزشکی گتوند گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک انسان و دام، ۲۵۲ هزار رأس دام در سال گذشته در گتوند واکسینه شد.

هادی احمد فخرالدین افزود: این میزان واکسیناسیون شامل واکسن های آبله ، تب برفکی ،طاعون نشخوار کنندگان کوچک ، تب مالت و هاری بوده است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون دامها یکی از بهترین و پیشگیرانه ترین راه های جلوگیری از ابتلای جمعیت دام های سبک و سنگین در مقابل بیماری های مختلف است و این مهم می تواند نقش موثری در رشد و تولید هر چه بهتر فرآورده های خام دامی ایفا کند .

فخرالدین با اشاره به اینکه دامپزشکی بیشترین و کلیدی ترین نقش و جایگاه را در کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی و بیماری های مشترک میان انسان و دام  دارد ، از دامداران خواست برای انجام هر چه بهتر واکسیناسیون دام های خود با اکیپ های دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار