شهرداری منطقه چهار

اجرای گسترده عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 | 10:46 ق.ظ
اجرای گسترده عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به گزارش کشاورزی پرس به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار *علی اسدی مدیر منطقه گفت : با اشاره به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابانهای بهارستان ،نخلستان،مخابرات،آذر، شهریور در معابر اصلی و فرعی شهر از اجرای گسترده عملیات لکه گیری آسفالت در منطقه۴ شهرداری اهواز خبر داد. اسدی گفت : با اشاره […]

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار *علی اسدی مدیر منطقه گفت : با اشاره به ضرورت ترمیم و لکه گیری آسفالت خیابانهای بهارستان ،نخلستان،مخابرات،آذر، شهریور در معابر اصلی و فرعی شهر از اجرای گسترده عملیات لکه گیری آسفالت در منطقه۴ شهرداری اهواز خبر داد.
اسدی گفت : با اشاره به تاکید شهردار کلانشهر اهواز مبنی بر تسریع در ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر افزود: به همت نیروهای تلاشگر معاونت فنی و عمرانی در منطقه ۴ و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم طی روزهای آینده لکه گیری آسفالت معابر اصلی شهر را تمام کنیم.

وی گفت: لکه گیری آسفالت ودرزگیری ترک های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار