جلسه ستاد استقبال از عید سعیدفطر با حضور شهردار اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 | 14:23 ب.ظ
جلسه ستاد استقبال از عید سعیدفطر با حضور شهردار اهواز برگزار شد ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز بعداز ظهر امروز دوازدهم اردیبهشت در جلسه ستاد استقبال از عید سعید فطر شهرداری اهواز گفت: عید فطر در اهواز به دلیل برگزاری آئین های سنتی و مذهبی، از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر شهرهای کشور برخوردار است و اهمیت این عید دوچندان است. وی افزود: باتوجه به اینکه چند […]

ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز بعداز ظهر امروز دوازدهم اردیبهشت در جلسه ستاد استقبال از عید سعید فطر شهرداری اهواز گفت: عید فطر در اهواز به دلیل برگزاری آئین های سنتی و مذهبی، از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر شهرهای کشور برخوردار است و اهمیت این عید دوچندان است.

وی افزود: باتوجه به اینکه چند روز به پایان ماه مبارک رمضان باقی مانده، نیاز است در مناطق هشتگانه ، عملیات لکه گیری آسفالت معابر، پاکسازی و نصب بنرهای ویژه عید، فصاسازی و ریسه بندی به صورت ویژه و با سرعت بیشتری انجام شود که در این زمینه باید همه مناطق به یاری هم بیایند.

نوشادی گفت: اِلمان های مناسب عید فطر باید در سطح شهر میان مناطق توزیع و در میادین و معابر اصلی نورافشانی انجام شود تا مردم فرارسیدن عید و اهمیت آن را احساس کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار