میراث ماندگار معلّـم خوزستانی برای دانش آموزان عشایری

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 | 23:03 ب.ظ
میراث ماندگار معلّـم خوزستانی برای دانش آموزان عشایری به گزارش پایگاه خبری تحلیلی الفبا، معلمی اشتیاقی بی پایان برای رسیدن به آرزوهای آقا معلّم خوزستانی است. آرزوهای بلندی که در تمام سالهای آموزگاری اش برای رشد و دانش آموختگی شاگردانش در ذهن پرورانیده است. رشید محمد حسینی حاجی ور،  ٢٩ سال است که در مناطق عشایری و کم برخوردار لالی پای تخته ی کلاس […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی الفبا، معلمی اشتیاقی بی پایان برای رسیدن به آرزوهای آقا معلّم خوزستانی است. آرزوهای بلندی که در تمام سالهای آموزگاری اش برای رشد و دانش آموختگی شاگردانش در ذهن پرورانیده است. رشید محمد حسینی حاجی ور،  ٢٩ سال است که در مناطق عشایری و کم برخوردار لالی پای تخته ی کلاس های درس می رود و در مقطع دبستان به دانش آموزان عشایری چند پایه درس می دهد.

او که از بدو استخدام به عنوان معلم به مناطق عشایری لالی گام نهاد؛ برای حفظ سلامتی دانش آموزانش تصمیم گرفت همزمان با تدریس و پیشبردن فرآیند تعلیم و تربیت، کلاس های درس ایمن بسازد و در حال حاضر موفق شده است که با مشارکت خیرین سه مدرسه در مناطق عشایری تل حاجعلی، هارکیزه و دوتالکی لالی احداث کند.

شاگردان این آقا معلّم به الـفبا گفتند: درس خواندن در چادر خیلی سخت بود. وقتی که باد می وزید چادری که کلاسِ درس ما بود از جای کنده می شد. در زمستان هم باران و رعد و برق می آمد و در تابستان از گرمای هوا و حشرات مزاحم در امان نبودیم. ولی امروز در کلاس هایی درس می خوانیم که دیوار و سقف دارند و ایمن هستند و از این بابت خیلی خوشحالیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار