استاندار خوزستان: پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی اولویت دستگاه‌های اجرایی استان باشد

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 | 18:32 ب.ظ
استاندار خوزستان: پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی اولویت دستگاه‌های اجرایی استان باشد استاندار خوزستان با تاکید به دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی به امورات مردم، خطاب به آن‌ها اعلام کرد: پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی، تفسیر قانون به نفع مردم و حذف بروکراسی اداری در الویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

قاسم سلیمانی دشتکی  روز دوشنبه در نشست شورای اجتماعی و فرهنگی  استان خوزستان در استانداری اظهار داشت:  اگر دستگاه‌های اجرایی به وطایف ذاتی خود رسیدگی کنند  همین امر موجب امید به مردم می‌شود، دستگاه‌های اجرایی کار خود را رها نکنن و در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

وی ادامه داد: مشکلات مردم را شناسایی کنند به آن‌ها احترام بگذارند و با بروکراسی اداری مردم را اذیت نکنند، همانطور که اکنون سپاه و بسیج با اقدامات خود موجب نزدیک شدن به مردم شده اند دستگاه های دولتی نیز باید تلاش کنند به مردم نزذیک شوند و مشکلات آن‌ها را برطرف نمایند.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش عوامل متعدد در مشارکت در انتخابات بیان کرد: مشکلات روزمره مردم یکی از عواملی است که تاثیر بسیار چشمگیر و به سزایی در روند مشارکت دارد،  از سوی دیگر امیدواریم بحث رفع تحریم ها تا قبل از انتخابات به سرانجام  برسد چراکه اگر تحریم رفع شود خود به خود  وضعیت روانی آرامی در سطح جامعه ایجاد می‌شود و با کاهش نرخ ارز در پی آن می‌توان شاهد تغییرات محسوس در زندگی مردم نیز شد.

وی با اشاره به افزایش نرخ برخی کالاها در استان بیان کرد: نوسانات قیمتی که برای برخی کالاها ایجاد می شود ناشی از توزیع  و تنطیم نادرست آن‌ها است وگرنه بسیاری از این کالا در استان موجود هستند، در زمینه سه کالای اساسی  برنج، روغن و شکر  هیچ گونه کسری  در انبار و تولید نداریم اما متاسفانه مدیریت این کالا ها آنطور که باید نیست که تلاش کردیم این مساله درست شود و نظارات بهتری بر این مساله صورت پذیرد.

سلیمانی‌ ادامه داد: در سال جاری برنامه‌ریزی صورت گرفت تا  همه پروژه‌های کوچکی که نیازمند اعتبار ۱۰ تا ۱۲ میلیاد تومانی هستند به پایان برسند و برای این امر یک ردیف اعتباری لحاظ و تامین کردیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار