درخشش شرکت توسعه نیشکر در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور

دریافت تندیس سیمین توسط شرکت خمیرمایه و الکل رازی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 | 14:10 ب.ظ
دریافت تندیس سیمین توسط شرکت خمیرمایه و الکل رازی شرکت خمیرمایه و الکل رازی در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور که با حضور شرکت‌های برتر کشور برگزار گردید، موفق به دریافت تندیس سیمین شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، شرکت خمیرمایه و الکل رازی با این موفقیت در جشنواره، امکان استفاده از لوگوی محصول سلامت محور طبق گواهی سازمان غذا و دارو بر روی کلیه محصولات خود را دریافت کرد.

چهارمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و چشم‌انداز بهبود سیستم سلامت در صنایع کشور، با حضور مقامات عالی بخش سلامت و با حمایت وزارت صنعت ،معدن، تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان غذا و دارو برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره پایش، رتبه بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه‌های برتر و سازمان‌های متعهد به امر سلامت در جهت معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور است.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است. مرحوم علی احتشامی مدیرعامل فقید شرکت خمیرمایه و الکل رازی بود که هفته گذشته به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

در دوران مدیریت مرحوم احتشامی، این شرکت دستاوردهای متعددی را در زمینه تولید الکل، خمیرمایه، راه اندازی کارخانه بیودی اکسید کربن، تولید خمیرمایه تر و … کسب کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار