‎پیام گرامیداشت مدیر عامل سلمان فارسی به مناسبت روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 | 23:54 ب.ظ
‎پیام گرامیداشت مدیر عامل سلمان فارسی به مناسبت روز جهانی قدس   به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی کشت و صنعت سلمان فارسی، امین نصیریان مدیر عامل با صدور پیامی روز قدس را گرامی داشت. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم *جَاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ البَاطلُ اِنَّ البَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا* پیام این روز بزرگ، آزادی قدس از دست صهیونیست […]

 

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی کشت و صنعت سلمان فارسی، امین نصیریان مدیر عامل با صدور پیامی روز قدس را گرامی داشت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*جَاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ البَاطلُ اِنَّ البَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا*

پیام این روز بزرگ، آزادی قدس از دست صهیونیست ها و میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) خواهد بود که هر ساله با اعلام انزجار از سیاست های رژیم متخاصم اسرائیل، در جهان اسلام متبلور می شود.

امسال نیز با ادامه شیوع ویروس منحوس کرونا این مهمان ناخوانده مراسم بزرگ روز قدس برگزار نمی شود؛ اما فریاد حق طلبی و عدالت خواهی مسلمین به گوش خواهد رسید.

 امسال با حضور پررنگ در فضای مجازی می توان روز قدس را با تمام قوا و با اقتدار همیشگی، فریاد زد.

اینجانب برخود لازم می دانم این روز بزرگ را گرامی داشته و از خانواده بزرگ کشت و صنعت سلمان فارسی می خواهم که با همدلی و وحدت همچون گذشته در کنار دیگر هموطنانمان مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان، برسانند.

*امین نصیریان*

*مدیر عامل کشت و صنعت سلمان فارسی*


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار