رشد ۲۰ درصدی تولید محصولات فولادی در استان خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 18 اردیبهشت 1400 | 14:23 ب.ظ
رشد ۲۰ درصدی تولید محصولات فولادی در استان خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: رشد کم نظیر ۲۰ درصدی محصولات فولادی را با همت و کوشش شرکت های فعال استان در این زمینه را داشتیم .

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: رشد کم نظیر ۲۰ درصدی محصولات فولادی را با همت و کوشش شرکت های فعال استان در این زمینه را داشتیم .

امیر حسین نظری بیان کرد: پیرو شعار سال ۹۹ بنام جهش تولید و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش تولید و جلوگیری از خام فروشی مواد اولیه و با توجه به تمامی محدودیت ها و تحریم هایی که در سال گذشته با ان درگیر بودیم این اتفاق مهم رخ داده است.

وی گفت: افزایش محصولات فولادی بیشتر در زمینه تولید میلگرد ، ورق و لوله فولادی به ظرفیت ۳۰۵۶۶۳۳ تن که به موجب آن استان خوزستان موفق به افزایش تولید در کشور شده است از جمله دستاوردهای این صنعت در استان بوده است و همچنین در تولید محصولات فولادی نیاز صنایع پایین دستی به این محصولات را تا حدود زیادی مرتفع نموده است .

نظری افزود: با توجه به پتانسیل و موقعیت جغرافیایی استان خوزستان با این روند علاوه بر افزایش اشتغال رشد اقتصادی در زمینه تولید محصولات فولادی در سال جاری بوده و با داشتن مزیت های صادراتی به زودی این استان در رتبه حائز اهمیت این صنایع و‌تولیدات مهم قرار خواهد گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار