استاندار خوزستان: دیدارهای عیدانه پیام آور مرگ و بیماریست/ بر استفاده از بانوان توانمند در مسوولیت ها تاکید میکنم / مشارکت مردم در انتخابات کشور را بیمه میکند

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 | 11:48 ق.ظ
استاندار خوزستان: دیدارهای عیدانه پیام آور مرگ و بیماریست/ بر استفاده از بانوان توانمند در مسوولیت ها تاکید میکنم / مشارکت مردم در انتخابات کشور را بیمه میکند استاندار خوزستان گفت: زنان اگر اراده کنند و متحد باشند می توانند سهم خود را در بسیاری از عرصه ها بگیرند و من هم همیشه به استفاده از بانوان توانمند در مسئولیت‌ها تاکید می‌کنم بویژه در حوزه هایی که حضور بانوان مورد ترجیح است.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز یکشنبه در ادامه نشست ها و دیدارهای خود با نخبگان، اصناف و اقشار مختلف با جمعی از بانوان فعال در زمینه های اجتماعی، فرهگی، کارآفرین و نخبه دیدار و گفتگو کرد.

استاندار خوزستان در این نشست با اشاره به رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا گفت: این رسم البته در دوران گذشته متناسب با فرهنگ آن زمان بوده اما امروزه کاری ناپسند است و بارها منجر به بروز فجایع ناخواسته شده است و از بانوان که همواره در حوزه های مختلف تاثیر زیادی در توسعه و رشد جامعه داشته اند انتظار داریم در زمینه فرهنگ سازی در خصوص زدودن این سنت نادرست مشارکت نمایند.

وی با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا افزود: خوشبختانه با همت مردم، کادر بهداشت و درمان و مسئولان هم اکنون در مسیر کاهشی این بیماری هستیم اما با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر نگران کاهش رعایت پروتکل ها هستیم و خریدها و دیدارهای عیدانه میتواند دوباره منجر به پیک آینده و روند افزایشی بیماری شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: در شرایط پاندمی این دید و بازدیدهای عیدانه به جای شادی پیام آور بیماری، مرگ و عزا هستند و امیدواریم بانوان نخبه نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص خطر این مراودات به ما کمک نمایند.

سلیمانی با اشاره به اثرات مخرب تحریم و بیماری کرونا در اداره امور کشور بیان کرد: بنا بر شواهد موجود امیدواریم به زودی شاهد گشایش در رفع تحریم ها و و رفع محدودیت در تامین واکسن و تجهیزات بهداشتی باشیم با این وجود باید آگاه بود که شرایط عادی نبوده است.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هر زمانی که مردم در انفعال و بریده از حاکمیت بوده اند آسیب دیده ایم و مواردی همچون قراردادهای گلستان و ترکمنچای رخ داده است لذا مشارکت مردم در انتخابات کشور را بیمه و قدرت چانه زنی ما را افزایش میدهد و امیدواریم مردم را نسبت به این مهم تشویق نمایید‌.

وی عنوان کرد: زنان اگر اراده کنند و متحد باشند می توانند سهم خود را در بسیاری از عرصه ها بگیرند و من هم همیشه به استفاده از بانوان توانمند در مسئولیت‌ها تاکید می‌کنم بویژه در حوزه هایی که حضور بانوان مورد ترجیح است.

سلیمانی در خصوص موضوع مطرح شده مبنی بی عدالتی در زمینه توزیع آگهی میان رسانه ها اظهار داشت: از طریق مکاتبه ای که خواهیم داشت کلیه دستگاه ها و سازمان ها ملزم میشوند طبق روال ارشاد و تشکل رسانه و بر اساس رویکرد عدالت محورانه درخصوص اختصاص آگهی به رسانه ها اقدام شود.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست که با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد بانوان حاضر به طرح دیدگاه ها و خواسته های خود در زمینه های مختلف پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار