۲۱ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در خوزستان واکسینه شدند

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 | 12:54 ب.ظ
۲۱ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در خوزستان واکسینه شدند رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: حدود ۲۱ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در شهرهای تابعه دانشگاه جندی شاپور در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: طبق پرونده سلامت افراد، حدود ۳۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در شهرهای تابعه دانشگاه جندی شاپور وجود دارد که مشمول طرح واکسیناسیون کرونا بودند اگرچه برخی از این افراد تمایل به دریافت واکسن نداشتند.
 
وی افزود: در شهرستان اهواز ۹ هزار و ۲۶ سالمند بالای ۸۰ سال در سامانه سیب دارای پرونده هستند که از این تعداد هفت هزار و ۶۰۲ نفر واکسینه شدند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شهرستان های هفتکل، حمیدیه، ایذه، گتوند، هندیجان، اندیکا، دهدز، امیدیه، رامهرمز، ایذه و اندیمشک به ترتیب ۳۱۹، ۳۴۴، ۷۳۲، ۴۳۰، ۶۴۱، ۲۷۸، ۵۰۵، ۹۳۷، ۲ هزار و ۵۲ و یک هزار و ۴۲۱ نفر واکسن کرونا دریافت کردند.
 
وی ادامه داد: همچنین در شهرستان های مسجدسلیمان، باغملک، هویزه  کارون، ماهشهر، دشت آزادگان، رامشیر، باوی، لالی و شوش به ترتیب ۸۹۱، ۸۲۷، ۱۸۷، ۵۹۷، ۸۶۲، ۴۳۵، ۲۲۱، ۳۷۲، ۲۴۲ و یک هزار و ۸۴ نفر واکسینه شدند.
 
ابول نژادیان بیان کرد: واکسیناسیون کرونا در خوزستان به خوبی در حال انجام است و در روزهای آینده ابعاد وسیع‌ تری به خود می گیرد.
 
وی افزود: هم اکنون واکسیناسیون عمومی برای افراد ۷۵ تا ۷۹ سال در خوزستان در حال انجام است که باید ابتدا در سامانه سیب ثبت نام کرده باشند. همچنین در نوبت‌های بعدی سنین دارای ۷۰ تا ۷۴ سال و به همین شکل پایین تر را واکسینه می‌کنیم.
 
تاکنون بیش از ۷۳ هزار واکسن کرونا در استان خوزستان به جامعه هدف تزریق شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار