بازدید و نظارت میدانی در دستور کار معاون خدمات شهری

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 | 11:44 ق.ظ
بازدید و نظارت میدانی در دستور کار معاون خدمات شهری معاون خدمات شهری به همراه مدیر منطقه چهار، وتعدادی از مدیران شهرداری به منظور بررسی مشکلات و نحوه اجرا خدمات شهری از سطح منطقه ۴ بازدید کردند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از سایت شهرداری اهواز معاون خدمات شهری به همراه مدیر منطقه چهار، وتعدادی از مدیران شهرداری به منظور بررسی مشکلات و نحوه اجرا خدمات شهری از سطح منطقه ۴ بازدید کردند.

بابک محمدی معاون خدمات شهری گفت: به دستور شهردار اهواز مقرر شد برای بررسی مشکلات و وضعیت خدمات دهی مناطق هشتگانه، گشت مشترکی به صورت روزانه با حضور مدیران مربوطه صورت گیرد.

وی در خصوص این گشت ها افزود: در این گشت میدانی و پیاده روی در سطح منطقه پس از بررسی مشکلات موجود متناسب با حجم کار، زمان برای رفع معضل موجود و شناسایی شده تعیین می شود .

محمدی ادامه داد: اولین بازدید میدانی صبح امروز از سطح منطقه ۴ بدلیل اهمیت و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان انجام شد که در این بازدید نقاط مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود نخاله های ساختمانی در سطح منطقه ۴ از جمله زمین های بدون استفاده در خیابان خوش، خیابان نصرت، کوی معین زاده و خیابان نگارستان تصریح کرد: مقرر شد براساس زمان بندی مشخص نخاله های ساختمانی دپو شده از سطح منطقه جمع اوری و پس از پاکسازی محل در صورت مالکیت شهرداری، سازمان پارک ها اقدام به کاشت درخت و فضای سبز در محل پاکسازی شده کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در رابطه با بازدید از منطقه چهار و اقدامات مورد نیاز در منطقه یاد شده عنوان کرد: طی این بازدید در خصوص احیا و بازسازی فضای سبز منطقه، احیا و بازسازی پیاده روها، احداث جداول سطح مناطق و نخاله برداری سطح حوزه منطقه ۴ دستوراتی صادر شد.

محمدی ابراز امیدواری کرد این بازدید های میدانی و گشت های روزانه از سطح مناطق هشتگانه نتیجه و خروجی خوب و مثبتی برای شهروندان داشته باشد.
وی گفت: به نظارت و بررسی معضلات تا حصول نتیجه و رفع مشکلات شهروندان ادامه می دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار